Moje mišljenje za knjigu #5 - Praskozorje ( Breacking dawn ) - Stefani Majer



Iiii ćao svima . Današnji post će biti moje mišljenje za knjigu Praskozorje - Stefani Majer . Pa da počnem  :

Edvard i Bela se uzimaju . Šta će na to pomisliti Džejkob ( Džejk ) ? Da li će biti besan ? Posle venčanja Edvard i Bela idu na Otok Esme . Bela je trudna . Dete ubija Belu . Karlajl i ostali Kalenovi ne znaju da li je u pitanje dečak ili devojčica . Bela umire po rođenju deteta . Edvard joj je dao otrov i postala je vampir . Treba zaštiti dete i Kalenove od Volturijevih . Da li će uspeti ?


Hmmm , knjiga nije naivna . Ima preko 600 strana . Uživala sam . Na momente je zastrašujuća , srećna , neizvesna knjiga . Mnogo likova je u pitanju . Trebalo mi je 2- 3 dana da zapamtim ko je ko . Sviđa mi se deo kada je Rumunski klan pričao svoju priču o Volturijevima koja se desila pre 1 500 godina . Drago mi je što su Bela i Džajkob izgladili odnose i što će Džajkob paziti Edvardovo i Belino dete .


Da li želite moje mišljenje o celoj Twilight sagi ?

Snapchat : emanovakovic
Instagram : @emilijanovakovic003
Business : emilijanovakovicovi.v @gmail.com

Comments