Šta sam pročitala #1 u oktorbu ? Šta planiram da pročitam u novembru ?

 


Iii ćao svima današnji post će biti ŠTA SAM PROČITALA i ŠTA PLANIRAM DA PROČITAM #1 . Ovaj serijal će izlaziti 1x mesečno . Tako mi je lakše .
                                           

                                                           ŠTA SAM PROČITALA : 

                                                1. Praskozorje ( Breacking Dawn - Twilight #4 ) - S.Majer 
                                                  2.Krive su zvezde ( The fault in our stars - TFIOS ) - Dž. ( J.) G. 
                                                   3.Groznica ( Fever) - D.Š (Sh). 
                                                   4.Delirijum ( Delirium ) - D.Š(Sh).
                                                   5.Plavi čuperak ( zbirka pesama ) 

                                                          ŠTA PLANIRAM DA PROČITAM : 

                                                     1.Drugi život - D.Š.
                                                      2. Kroz pustinju i prašumu 
                                                      3. Brusevi i metle 
                                                       4. Žabe i francuski poljupci 
                                                       5.Čini i vreće za spavanje 
                                                        6.Žurke i čarobni napitci  




                   Praskozorje - moje mišljenje - OVDE 
                   Krive su zvezde - moje mišljenje - OVDE
             

        Until next post :* , E. 

Snapchat : emanovakovic
Instagram : OVDE 
Goodreads - OVDE 
Bussines - emilijanovakovicovi.v@gmail.com                        



















  
                                                      


  

                          

Comments