Makeup Revolution paleta I heart makeup - swathes i utisci

I ćao svima moje ime je Emilija i dobro došli u moj novi post . U današnjem postu vam pokazujem swatcheve i rećiću vam svoje mišljnje o MR paleti I heart makeup paleti senki .


Paleta je savšena ,  i po pakovanju , tako i po senkama koji se nalaze ovde . Oduševljena sam pigmentacijom matt senski ali ima i prelepih sedefastih senki . Ima i belu , šimer belu , mat roze , braon svih vrsta ,  zlatnu , bronzanu , ljubičastu . Isprobala sam paleticu za 5  dana i mogu da vam kažem da sa njom može da se uradi ceo look na očima i da sam ostala bez reči kada sam swatchovala  senke na ruci . Mislim da vredi taj novac , i ako tražite paletu sa kojom možete da napravite ceo make up look za izlazak , školu , posao , sastanak da je ovo savršena paleta .  Možete je naručiti na @la_sirena_sminka na instagramu . Stigla mi je paleta u ovoj prelepoj kartonskoj kutiji , sa puckavcem obmotana , za 2 dana mi je bila na kućnoj adresi . Prezadovoljna sam i paleticom i samim radom i brzim odgovorima @la_sirena_sminka ! 



Izvinjavam se zato što će slike biti malo lošije , zato što sam one fotke slikala 10.3. a sada je 14.3. i ja sam izgleda zaboravila da slikam swatcheve i paleticu bez ovog papira sa imena . Slike su slikane kamerom sa telefona . 







Boje idu sledećim redom od naviše ka naniže : 

You need love
Piece Me Together 
One More Piece 
Love Torn
Stolen Chocolate 
Thank Friday 
More ! 
Pleasure Girl
Meet Chocolate ( ova najniža ne znam koliko možete jasno da vidite baby  pink nijansa je u pitanju ) 



Isti princip : 

Unforgivable 
Love Divine 
Smooth Criminal ( In my mind : 2Cellos ) 
Chocolate Love 
You Need More 
What A Way to Go 
Endorphins Ready ! 

Obavezno zapratite @la_sirena_sminka na instagramu i proverite kakvu ponudu imaju ! 

Snap: emanovakovic
Insta: emilijanovakovic003
Business : emilijanovakovicovi.v@gmail.com 



Comments

  1. Draga Emilija super recenzija odlican post
    Samo tako nastavi odlicni napredujes.p.s pratim tvoj blog,uzvrati ako zelis da pridobijes vise pratioca !!

    ReplyDelete

Post a Comment