Šta sam ja to dobila za rodjendan !





Ćao svima , moje ime je Emilija i dobro došli u moj novi post na blogu .U današnjem postu ću vam pokazati šta sam dobila za rodjendan .Dobila sa dosta stvari .



Da počnem od stvari koje sam dobila od roditelja i rodbine : 
 od roditelja sam dobila dm karticu i blush 32 četkicu : 




Od tetke sam dobila ovaj parfem koji savršeno miriše : 


Od sestre od tetke i druge tetke sam dobila odeću ali to ćete videti u postu u kojem nosim odeću koju sam dobila za rođendan , ali sam dobila takođe i ove stvari : 
Ovaj essence lipgloss u nijansi 01 la vie est belle , onda  essencov puder u kamenu u nijansi 11 pastel beige , ovaj choker i ove šnale za kosu . 



Od kumova sam dobila ovaj miš za komp : 


Onda sam od porodičnih prijatelja dobila : 






Pokloni mojih drugarica : 

Od svoje drugarice Jelene iz vrtića sam dobila ovu knjigu Potraga : 



Od Lele iz muzičke škole sam dobila ovaj Afroditin set : 


Od svoje drugarice Bojane sam dobila ovaj B.U. set : 


Od svoje drugarice Ane sam dobila ovaj novi B.U. set : 


Od Jelene Dam sam dobila knjigu Sidni Šeldona - Pesam vremena , ali mi se izgubila slika . 

Od Marije sam dobila kao kutijicu za nakit : 



I od Maše sam dobila : 




Mašoo <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

I od kućne pomoćnice sam dobila ovaj B.U. set : 


Snapachat : emanovakovic
Instagram : emilijanovakovic003
Business: emilijanovakovicovi .v@gmail.com 



Comments

  1. Emilija divni pokloni
    Bas mi se svidjaju
    Ako moze da uzvratis komentar na mom novom postu i prije svega ako _zelis_

    ReplyDelete

Post a Comment