TMI tag

I ćao svima , danas radim dugo očekivani TMI tag. Pitanja sam uzela sa Markovog posta : 

1. Šta imaš na sebi ? 
- Majicu i farmerke . 


2. Da li si ikada bio zaljubljen ? 
- Ne znam , možda . 


3. Da li si ikada imala neki težak raskid ? 
-Ne . 

4. Imaš li tetovažu ? 
- Ne . 

5 .Imaš li pirsing ?
- Imam probušene uši , ali sam ih bušila pre 7 ili 8 godina . 

6.Omiljena serija ? 
- TVD i Castle . 

7.Omiljeni bend ? 
- Iskreno nemam , ali u poslednje vreme dosta slušam Artic Monkeys . 

8.Nešto što ti nedostaje ? 
- Neko . 

9. Koliko imaš godina ? 
- 14 . 

10. Horoskopski znak ? 
-Riba . 

11. Omiljen citat  / izreka ? 
- Smiling doesn't  always mean you're happy . Sometimes , it simply means that you are strong person . 

12. Omiljena boja ? 
- Nemam . 

13. Glasna ili tiha muzika ? 
- Glasna . 

14. Gde ideš kada si tužna ? 
- Nigde . 

15. Koliko ti treba da se istušraš ? 
- 5-10 min . 

16. Koliko ti treba ujutru da se spremiš ? 
- 1h i 10 min . 

17. Da li si bio u tuči ? 
- Možda , ne znam . 

18. Poslednja stvar koja te je rasplakala ? 
- Jedan od try not to cry videa na ytu . 

19. Poslednji put kada si rekla nekome da ga voliš ? 
- Sinoć . 

20. Poslednja knjiga koju si pročitala ? 
- Grad Nebeske vatre - Kasanda Kler . 

21. Šta trenutno čitaš ? 
- Ništa . 


To je sve za ovaj tag , nadam se da  ste uživali ! 

Snap : emanovakovic
Insta : emilijanovakovic003
Business : emilijanovakovicovi . v@gmail.com 

Comments

  1. Nisam znala da imas 14 g.
    Mislila sam da imas vise,jer super pises postove
    Bilo bi lijepo da nekad i prije svega ako zelis da uzvratis komentar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej , da imam 14god i to manje od mesec dana . Hvala ti punoooo :* , hoćuuu

      Delete
  2. Dragaaaa
    Mojaaaaa ,od sada sam uvijek tu sta ti god treba.
    Evo odgovor za koment.koji si ostavila na zadnjem postu.
    Naravno draga ,i uvijek cu biti.
    Draga,jednog dana ces je dobiti,jer i ja sam je zeljela i uvijek govorila ,nikada je necu imati,ali evo imam je danas i mnogo mi je drago ,imat ces je vjeruj mi samo unaprijedi svoj blog,i bit ce sve prekrasno.
    Ma nista draga ,tu sam sta ti god zatreba,:)

    ReplyDelete

Post a Comment