Dobre i loše strane instagrama , collab sa My Book Corner !



I ćao  svima , moje ime je Emilija i dobro došli u moj novi post . U današnjem postu vam pišem dobre i loše strane instagrama ! I da , ovo je moj prvi collab sa Mihajlom  sa My Book Corner   . 


Da ne budem negativna , počeću od dobrih strana : 


1. Na instagramu mogu da nađem slika pejzaža iz celog sveta i tako mogu da vidim da li mi se neko mesto sviđa ili ne  i ako da , da isplaniram da posetim to mesto . 

2.  Ja često ujutru ne mogu da smislim šta da obučem , pa odem do insta profila neke fashion bloggerke i nađem šta mi se sviđa i što imam u ormaru . Tako da je to još jedna pozitivna strana instagrama koja mi se jako sviđa ! 

3. To što na insta storyuju mogu da swip up  ( ne znam kako da prevedem na srpski ) do nečijeg vloga ili novog videa na ytu . 

Loše strane : 

1.Prodaja fake šminke ,  bukvalno nema dana kada me ne zaprati neka prodaja šminke . Ta šminka verovatno nije prošla potrebne provere i možete da dobijete alergije i akne , a to ne želite . Znam jako puno devojaka koje su uzele šminku sa takvih stranica i koje su dobile iritacije . 

2. Troši previše MB , ja imam 100 MB mesečno , uđem na insta budem 15 minuta i bukvalno imam 50 MB. 


Posetite Mihajlov blog : OVDE

A do sledećeg posta se družimo na : 
Insta : emilijanovakovic003
Business : emilijanovakovicovi.v@gmail.com
Fb page : OVDE/HERE

Comments