Filmovi i serije - preporuke #1

I ćao svima , moje ime je Emilija i dobro došli na moj blog . U današnjem postu vam pišem o filmovima i serijama koje sam pogledala u poslednjih 2-3 meseca :

Serije :

1. Castle

On je pisac krimića koji živi sa teenagerkom ( ćerkom ) i majkom . Šta se desi kada neko njegovo ubistvo iz knjige uradi  u stvarnom životu ?
Detektivka Kate Becket već više od 10 godina pokušava da reši ubistvo svoje majke . Čita romane , uglavnom krimiće .
Šta se dešava kada se njih dvoje nađu na mestu zločina ?

Serija koju sam gledala na foxu onda na serije.rs , 8 sezona sam progutala za 2 meseca . Serija koja ima milion zapleta , ubistva 95% serije , napetost , mesta zločna , mrtvačnica .


2.The Vampire Diaries - TVD



On je vampir , ima brata vampira , vampiri su preko 150 god.
Ona je tinejdžerka koja živi sa bratom , izgubila je roditelje u saobraćajki kada je pao automobil sa mosta u reku. 
Njihov zaplet i razrešenje i neka venčanja , proslave , neke stvari iz 1494 god i 1864 pogledajte u seriji. 

Drži pažnju , ako se ne plašite ( napomena : serija počinje ubistvom ) , svakakve stvari se dešavaju . PREPORUKA , ako se ne plašite . Ja sam gledala na serijal.com 

Filmovi  : 

3.Nerve 


Ovo je film koji mi je Marko preporučio i koji gledam svake večeri . Ništa vam neću otkrivati , pogledajte ! 

4. The Proposal 


Šta se desi kada se šefica i njen pomoćnik na silu vere ? 
Komedije ne volim , ali ova me je oduševila . 
Kraj filma me nije iznenadio , očekivala sam najiskrenije da će se to desiti . 


5.Big momma's house 


Šta se desi kada muškarac ( tajni agent FBI- a ) postane zamena Big Momma ? 
Devojka , njen bivši je opljačkao banku u kojoj je radila , ima sina sa njim . On je pare ostavio kod nje . Njen bivši izlazi iz zatvora u kom je bio i traži devojku zbog para . Ona kreće kod Big Momme . 

Šta će se desiti kada se FBIac i ona upoznaju ? 
Ovaj film sam sinoć gledala na tvu . 


Mail : emilijanovakovicovi.v@gmail.com
Snapchat: emanovakovic
Insta : emilijanovakovic003
Fb stranica : OVDE




Comments

  1. Super preporuka!
    http://janead.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Super.Neke nisam pogledala al evo ti si nesto ukratko napisala tako da cu sigurno ih pogledati.
    Super,ako zelis pretplati me na youtubu
    Ime je Bella Beauty

    ReplyDelete
  3. Delimo misljenja, ja takodje obozavam serije i filmove, najbolji nacin za ubijanje dosade :) ♥

    Ako stignes, pogledaj moj blog :)
    JL Blog

    ReplyDelete

Post a Comment