Pročitano u aprilu + šta želim da pročitam u maju





I ćao svima moje ime je Emilija i dobro došli u moj novi post . U današnjem postu ću vam pokazati šta sam ja pročitala u aprilu i šta želim da pročitam u maju .

April je za mene bio lenj mesec što se tiče čitanja . Pročitala sam samo jednu knjigu i drugu knjigu završavam , ali je nisam pročitala i ne želim da je ubacujem .

Proćitala sam :

                                                    Mali princ


Verovatno je većina vas pročitala ovu knjigu jako davno , pa i ja . Da se ne lažemo , ova knjiga mi se nikad nije svidela . Pročitala sam je samo zato što smo je radili kao lektiru . Znam da neki od vas misle da bi svako trebao da je pročita, ali jednostavno ne shvatam poruku i poentu ove knjige . Ako je neko shvatio , nek mi napiše na mail , koji ću vam ostaviti dole . 

Šta planiram da pročitam : 

1. Grad nebeske vatre 
  


Ovaj serijal čitam od decembra meseca i planiram da ga završim do kraja školske godine . Ovu poslednju sam baš baš razvukla . 


2.Vampirsku akademiju 


3. Senku 


Mislim da će to da mi bude dovoljno za maj mesec , zato što ću imati previše obaveza . 

Do sledećeg posta se družimo na : 

Insta : emilijanovakovic003
Fb page : HERE/OVDE
Mail : emilijanovakovicovi.v@gmail.com 



Comments

  1. Super post
    svrati ako zelis i pogledaj novi post

    ReplyDelete
  2. I ja sam planirala da procitam vampirsku akademiju! Super post!

    ReplyDelete
  3. Divan post, bas kao i tvoj blog. 😘😊
    Poseti moj blog ukoliko zelis: http://cleopatrassecret.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Post a Comment