Makeup Revolution haul + recenzija + swathes




I ćao svima , moje ime je Emilija i dobro došli u moj novi post . U današnjem postu ću vam pokazati svoj Makeup Revolution haul . Ako želite poseban post o svakoj ili nekoj određenoj paleti , napišite u komentaru.

Uzela sam ultra contur contour paleticu , Death by Chocolate , Naked Chocolate i Golden Bar paleticu . Karmin sam dobila . 

Počeću od Death by Chocolate . 

Ova paletica ima i šimer , matt  , kremaste nijanse . Pigmentacija je sjajna , videćete posle u swathevima . Ovo je palata koja više vuče na hladno , nego na toplo . Ima crnu nijansu koja mi je super . Šimer senke imaju jaču pigmentaciju sa četkicom nego sa prstima . Vuče na sivo , ali ima i zlatnih nijansi . Ima 3 nijanse braon ( 2 matt i 1 šimer ) , 2 šampanjac bele ( 1 sa šimerom i 1 bez ) , ima 1 crnu , 4 zlatne šimer ( svaka je različita na svoj način ) , ima 2 sive ( 1 matt i 1 šimer ) , ima 3 nežne za tranziciju . 







Sledeća paletica je Naked Chocolate . 

Ova paletica ima najviše matt i kremastih senki , ali ima i šimer . Pigmentacija šimer senki je bolja u Death by Chocolate nego u Naked Chocolate , ali pokvašena četkica rešava stvar . Vuče više na toplo nego na hladno . Ima :  7 matt nijansi , 8 šimer i 1 koju ne znam kako da objasnim . 2 su bež / bele ,4 braon matt nijanse , 2 šimer braon ,  3 rosegold i bakar nijanse koje su šimer ,  1 bež/ belu šimer 1 sivu / bež / braon šimer . 





Sledeća paleta je Golden Bar paleta . 

U ovoj paleti najviše dominiraju šimer senke . Ima 12 šimer senki i 4 matt . 
Preovladavaju šimer i matt senke braon boje , ima 1-2 bordo senke . 
Pigmentacija je savršena i sa i bez mokre četkice . 




Sledeća paleta i poslednja je Ultra Contour paleta . 

Ovo je paleta sa 8 nijansi . Ima 1 nijansku za konturisanje , 2 bronzera ( ili ako je neko jako svetle puti može da koristi i ovu svetliju nijansu bronzera kao kontur ) , banana puder , puder u prahu i 3 highliter nijanse ( 2 svetle i jednu tamnu ) . Najsvetliji highliter mi je za  dan , a ova dva su mi za noć . Pigmentacija nijanse za konturisanje je srednja , dok bronzeri imaju malo jaču pigmentaciju . Highliteri su srednje pigmentacije i mogu da se veoma lako nadograde . 






I poslednja stvar je karmin u nijansi Dare . Kremast je i to mi se sviđa . Pigmentacija je super . 




Swathevi Death by Chocolate : 


Nijanse  ( naniže ) : 

White light 
Don't let go 
Break me up 
Consume me 
All is lost
Lick me 
Fool's gold 
One more Bar 
Devour me 
Tear the wrapper 
Love you to death 


Isti princip : 

Pray for me 
Dipped 
Tease me 
Set me free 
Bring down Angels 

Naked Chocolate : 



Isti princip : 

Smoothly 
Divine 
Mocha lover
Dipped 
Choc-fest 
Adorable 
Buttons 
Frosted Choc 
Delight 
Sweet shop 
Sugar 


Double Dip 
Tob-le-rone 
Wonka 
Milky 
Way 

Golden Bar : 


Collection 
Ribbon 
Edible 
Tablet 
Wrapped 
Wrapper 
Foil 
Golden 
Bar 
Box
Block 


Gift 
Limited 
Cocoa 
Beans 
Chocolatier 

Nažalost uzgubila sam slike za ultra contour paleticu pa ću vam njih postaviti naknadno . :( 

Makeup Revolution proizvodima sam prezadovoljna ! Imam već jednu njihovu paletu ( I heart chocolate i recenziju možete pogledati ovde ) i sjajno su super . 
Hvala puno @la_sirena_šminka na brzim odgovorima ! Obevezno ih zapratite na insta i pogledajte šta imaju od Makeup Revolution  i Freedom šminke ! 

Do sledećeg posta se družimo na : 

Insta : emilijanovakovic003
Fb : ovde
Business : emilijanovakovicovi.v@gmail.com 





















Comments

  1. Sjajan haul draga! Baš mi se dopadaju proizvodi, posebno Death By Chocolate paleta, koja je baš po mom ukusu! :) ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej , hvala ti . Da i meni je ona super ! Već te odavnoooo pratim :)

      Delete

Post a Comment