Knjige koje želim da pročitam na letnjem raspustu

I ćao svima , u današnjem postu vam pokazujem knjige koje želim da pročitam za vreme letnjeg raspusta .

1. Želim da dovršim Vampirsku Akademiju , počela sam da je čitam u ponedeljak i u četvrtak uveče sam završila treći deo . Ostala su mi još tri . Ako želite mogu da napravim post o Vampirskoj akademiji .

Hvala Kristini koja mi je dala da pročitam njen set .





2. Sledeće dve knjige su jako popularne i skoro svako ih je pročitao . A kod nas ih je izbacila Urban Reads. U pitanju su Six of Crowns . 
Prvi deo je Six of Crowns , a drugi je Crooked Kingdom . 


3. Pesak vremena . Ovu sam knjigu dobila za rodjendan i počela sam da je čitam . Najverovatnije ću je završiti do srede/četvrtka i tome se jako radujem . 


4. Teorija svega koju sam dobila od MY BOOK CORNER . Čula sam i lepe i ružne komentare o ovoj knjizi . 


5. Pre nego što zaspim , od ove knjige nemam pojma šta da očekujem . Najiskrenije se nadam će biti super. 


I najverovatnije će biti još knjiga , ali nisam sigurna .

Ako želite poseban post o nekoj knjizi ili serijalu iz današnjeg posta , napišite mi  u komentaru . 

Insta : emilijanovakovic003 ( javni ) i emilijasblog ( pošaljite mi poruku u dm da vas prihvatim ) 
Email : emilijanovakovicovi.v@gmail.com 




Comments

  1. Mislim da je stvarno dosta korisno čitati knjige.Mnogo dece // tinejdžera na raspustu ili uopšte kada imaju slobodnog vremena ne čitaju knjige niti misle o tome,već su samo na telefonu.Ti si primer da se knjige trebaju čitati i na raspustu.Sve knjige iz ovog posta mi deluju veoma zanimljivo i volela bih da ih pročitam. :=)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post // mali update

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , nažalost to je današanja realnost . Hvala ti puno , za prošli letnji raspust sam pročitala više od 6 500 stranica . Pogledaću :)

      Delete

Post a Comment