Moje mišljenje za knjigu #7 - Shadowhunters/ The Mortal Instruments ( ceo serijal )


I ćao svima , nakon jakooooo dugog perioda vam opet radim post vezan za moje mišljenje o nekoj knjizi . Ovog puta je to serijal . 

Shadowhunters - Senolovci . 
Ovo je serijal Kasandre Kler i ima šest knjiga . 
Radnja počinje kada glavna junakinja saznaje da je Senolovac , šta Senolovci rade , protiv čega se bore , koja je svrha njihovog postojanja itd. 

Radnja je jako zanimljiva , i ako je malčiče smor u početku , radnja brzo počinje . Knjige su pune uzbudjenja , radnja brzo ide , čitaju se jako brzo . Ima čak  vampira i vukodlaka , i ljubavi . 
Protiv zla kojeg se bore i oca glavne junakinje likovi će proći kroz mnogo toga . 
Moram priznati da mi nekad nije bilo baš svejedno da okrenem stranicu i saznam šta se dešava dalje . 
Ali naravno , ima i politiku . Hah , naravno da ona skoro uvek mora da se umeša . Klava , Konklava , konzul i naravno da se zakon mora poštovati . 
Vukodlaci , vampiri , Tiha braća , Gvozdene sestre , Senolovci , ljudi , anđeli , vile ,  demoni su jako bitan deo ovog serijala . 
Arijel  i  Murijel ( valjda se tako zovu , ne zamerite mi , pročitala sam serijal pre 2-3 meseca ) su mi omiljeni anđeli . 
Porodica , ljubav , smrt su nešto što je toliko isprepletano u ovom serijalu . 




Knjige se brzo čitaju , strana stranu sustiže , radnja je zanimljiva samo ako vam se dopada ga čitate o svim tim izmišljenim i neizmišljenim stvarima . 
Porodične i ljubavne veze ovde imaju jače korene nego u bilo kojem drugom serijalu koji sam pročitala .
Na neke momente vam dodje da ubijete lika , na momente ( ako se vežete za serijal , kao ja ) ćete plakati , bićete srećni ... 

Hoće li glavni junaci uspeti da pobede ono protiv čega se bore ? 
Da li će neko voljen poginuti , postati vampir , slagati porodicu o tome šta je ? 
Da li će Klava i Konklava uspeti da zaustave glavne junake ? 


Knjige možete kupiti u Laguni , za Vulkan nisam sigurna zato što jako dugo nisam ušla u Vulkan . 

Linkovi na  Vulkanovom sajtu : 

1. deo Grad kostiju : OVDE
2. deo Grad pepela : OVDE
3. deo Grad stakla : OVDE
4.deo Grad palih andjela : nisam uspela da nađem 
5.deo Grad izgubljih duša : nisam uspela da nađem 
6.deo Grad nebeske vatre : OVDE

To je to za ovaj post ! Ako želite da pišem o još jednoj knjizi ili serijalu , pišite u komentarima . 

Insta : emilijanovakovic003 ( javni ) i emilijasblog ( pišite mi u dm da vas prihvatim ) 
Mail : emilijanovakovicovi.v@gmail.com 
Fb : OVDE  




Comments