Zašto me nije bilo ? Insta profil samo za blog ?

I ćao svima ! Verovatno ste primetili da me nije bilo jako dugo . Išla sam na takmičenje , imala sam sestrinu svadbu , imala sam završne ispite u muzičkoj i prijemni ispit i za sve to sam imala pripreme . Dopisivala sam se i sa Markom i sa Mihajlom , napravila sam neke izmene u društvu i ostala sam bez nekih jako bitnih osoba. Uglavnom , vratila sam se , postovi ce ići redovno .

OTVORILA SAM INSTA PROFIL SAMO ZA BLOG! Ako želite i tamo da me pratite profil je zaključan i molim Vas da mi pošaljete poruku u dm da znam da Vas prihvatam ili ne  .
PROFIL : emilijasblog 

I to bi bilo to što se tiče ovog posta ! Spremam vam još 2 posta koja će izaći uskoro  .

Insta : emilijanovakovic003 ( otključan ) , emilijasblog ( zaključak ,ako želite da me pratite pošaljite mi poruku u dm )
Fb page : OVDE
Mail : emilijanovakovicovi.v@gmail.com


Comments