2 godine bloga ? ŠTA ? 2 years of blog ? What ?

I ćao  svima , danas je 12.7. , dan na koji sam pre 2 godine napravila svoj blog . Ovaj blog . I stvarno sam ponosna na sebe , na ovaj blog i jako mi je drago što imam vas , sve vas koje me podržavate i sve vas koji ste tu . Za 2 godine bloga sam postigla mnogo toga , dobila samopouzdanje , stekla svoje JA , stekla mnoge prijatelje od kojih su mi neki previše dragi . Stekla sam svoje mišljenje i jedan način razmišljanja koji mi se jako dopada ( barem za sada ) . Za 2 godine sam još uvek  premali bloger , ali najiskrenije meni nisu toliko bitni pregledi i slava .



Hi , today , on this day , 2 years ago I made my blog . This blog .I'm really proud of myself , on this blog , and I'm so glad for having you , all of you that are supporting me , and all of you that are here . For 2 years of blogging I got so much , I gained- confidirence of my own , I got a lot of friends . I got my own opinion  . For 2 years I'm stil smaller blogger , but honestly I don't care about popularity .

To je sve za ovaj post .
That is all for this post . 

Comments