Moje čitalačke navike / My reading habits - booktag

I ćao svima , današnji post će biti moje čitalačke navike . Nadam se da se lepo provodite , gde god da ste .
Pitanja sam uzela sa Stašinog bloga i iz ovog posta .


1. Izbor žanra 


Pa kao što ste već verovatno primetili ja nemam omiljeni  žanr . U poslednjih godinu dana su to ya , fiction , pogotovo od kako sam se navukla na vampire i pročitala Twilight , The Mortal Instruments , Vampire Academy ( posolednji sam deo i uskoro ćete  imati moje mišljenje za ceo serijal ) . 
Mada takodje volim i da se opustim i pročitam nešto kao 17 godina i neviđeno zgodan ( i za ovu knjigu ćete imati uskoro moje mišljenje - knjigu sam pročitala početkom proleća ove godine , možete je naći u Laguni ali sam je ja čitala u PDF formatu , pa ako vam treba ,  javite mi se na mail ) . 
Volim ponekada i da pročitam ,,limunade " kao što su How to be Parisian wherever you are ( Kako biti Parižanka gde god da si - u našem izdanju je izdala Laguna  ) . 

2.Nabaka knjiga 


Knjige obično kupujem ili pozajmljujem . Najčešće posećujem Lagunu . Pošto ću krenuti u osmi  osnovne i prvi srednje - moraću da nađem biblioteku blizu srednje . Nije mi problem ni da kupim polovnu knjigu ( naravno ako je ista u dobrom stanju )  imam i par njih . Skoro sve klasike imam od starije sestre ili od roditelja , tako da mi kupovina njih nije potrebna . 


3.Format 


Najviše volim osećaj knjige u rukama , mada takođe obožavam PDF format i često mogu da kažem za sebe da živim u istom . Najviše knjiga ( osim par lektira koje nisam mogla da nađem u školskoj biblioteci ) su ,,prave knjige ( knjige sa koricama , ukrašenim ili neukrašenim , nije bitno , papir , tvrd ili mek povez - takođe nije bitno ) . Volim osećaj novog , svežeg papira , miris novih knjiga ,ali takođe volim i miris starih knjiga i masan papir na kojima su se nekad štampale .



4.Mesto za čitanje 


Nemam ,, mesto za čitanje " , menjam ga , obično su to kauč u dnevnoj sobi , krevet u mojoj , fotelja , stolica , kuhinjski pod ( sa nutelom ili  čokoladom ) , pod moje sobe . Ali je najčešće i gradski prevod - obožavam poglede drugih putnika na sebi . Mogu da slušam muziku i čitam , jedem i čitam - znam da neki ljudi ne mogu da sklope te dve radnje zajedno , ali ja mogu . 

5.Koliko mesečno knjiga pročitaš ? 

Nemam određen broj . Trudim se što više mogu . između 3 i 5 , mada sad dok je raspust - taj broj je veći . 
Više volim da knjigu čitam polako , svaku stranu , red po red . Čitam sa razumevanjem i stvarno mi je bitno da knjigu razumem nego da napišem neki broj na Goodreadsu . 

6. Notesi i obeleživači 

I jedno i drugo . Obeleživače volim i koristim i mislim da ne bih mogla bez njih da živim ( posebno su mi gotivni oni iz Lagune sa likovima kompozitora - trenutno je kod mene Bach ) . Notese koristim da zabeležim mišljenje o knjizi , pa tek onda iskucam u notesu su  mi naravno i mnoge ideje za postove i u njemu mi je bukvalno sve - od plana dana do knjiga koje ću imati za lektiru i predmeta koje ću imati sledeće godine  .

7. Čudne navike 


Pokušala sam da razmislim o čudnim navikama , našla sam samo jednu . Stavim labello svaki put pre nego što počem da čitam , valjda ne mogu da čitam sa grubim usnama . 


Nije ovo jedini tag koji ću raditi , biće još  jedan .
Tagujem svako ko želi da uradi ovaj tag , da uradi . Ako uradite , ostavite mi link u komentaru ili mi pošalljite na mail . 
Evo još kako su neki uradili ovaj tag : 

Staša ( od koje sam ,, maznula" pitanja ) - ovde 
The Stuff dreams are made of - ovde
Sara ( mislim da je ona započela ovaj booktag ) - ovde








Comments

  1. Ja gnjavim jednu knjigu ceo mesec xD Super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhahah , veruj mi to je više nego što jedna osoba pročita za jednu godinu . Hvala :*

      Delete
  2. Veooma interesantan tag! Volim da čitam, pa ga možda i odradim. Imaš lijep blog, učlanila sam se :D ♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti , slobodno uradi pa mi pošalji link , ako budeš radila :) . Hvala ti puno što ši se učlanila ! Idem da pogledam :)

      Delete

Post a Comment