Moje mišljenje za knjigu #10 - Vampirska Akademija - Rišel Mid ( ceo serijal )

I ćao svima , današnji post će biti moje mišljenje za Vampirsku Akademiju - Rišel Mid . Znate da sam je stavljala u neke postove .  Ja sam pozajmila od Kristine . Prva tri dela sam pročitala sredinom juna , pre kraja školske godine , a poslednju sam završila juče u 5:11 ujutru .

Prva 3 dela nisam stigla da vam slikam , pa su zato slike sa neta .





U današnjem postu ću koristiti mnogo izraza pa da vam ih sad objasnim . 
Moroji - su vampiri , imamo i plemiće i plemićke porodice , a imamo i vladarsku porodicu 
Dampir - polu čovek , polu vampir - uglavnom su čuvari morojima , mada mogu da postanu i krvne ku*** . 
Strigoji - oni su mrtvi , ali ipak šetaju zemljom , ubijaju dampire i moroje . Takođe , dampiri i moroji se mogu pretvoriti u strigoje . 


Avantura počinje kada čuvari pokušaju da vrate Rouz ( dampirku ) i Vasilisu ( Lisu - morojku , vampirsku princezu , kojoj su su u  saobrajaćajki poginuli roditelji i brat )u akademiju Svetog Vladimira ( sveučilišta za moroje i dampire ) . Rouz je poljubila senka . Lisa ju je spasla . Svaki moroj vlada nekim elementom : vodom , zemljom , vatrom , vazduhom i duhom . Lisa vlada duhom . 
Rouz je zaljubljena u svog mentora , Dmitrija Belikova . 
Jedna osoba želi da Lisa uradi jednu stvar  . 

Njihova avantura se nastavlja u narednim delovima . I mnoooooooogooooooooooo je zanimljiva  . 





Moje mišljenje : Knjige su odlične ! Radnje su knjiga su jako zanimljive ( pa čak i za osobe koje ne vole vampire ) . Knjige nisu strašne tako da svako ko se lako uplaši može da ih pročita . Likovi su jako dobro urađeni . Likovi koji su mi zapali za oko su : Serena / Selena ( u nekim je Serena  a u drugim Selena ) , Grant , Mihail , Adrijan , Sidni i skoro cela ekipa iz Rusije , Ejb Mazur . 
Ima jako puno putovanja , pogotovo u delu : Obećanje krvi . Jako su lepo opisana mesta . 
Radnja je jako dobra , ni u jednom trenutku vas knjige neće smoriti , napetost je bukvalno od drugog poglavlja prve knjige . 





Knjige se previše brzo čitaju , način na koji Rišel Mid piše je predivan . 
Radnja je iz knjige u knjigu sve bolja , likovi postaju zamršeniji i otkrivaju se razne porodične tajne za koje niko ne bi mislio da su istinite . Likovi se ili zamrse do bola ili nestanu . 
Dampiri ubijaju strigoje i ti delovi su puni nasilja , ali meni su bili ok . 



Da li će Vasilisa uspeti da se spase ? Da li će naći ljubav svog života ? 
Da li će se desiti nešto izmedju Kristijana Ozere i Vasilise ? 
Da li će biti nešto izmedju Dmitrija i Rouz ? Da  li će Rouz nekome slomiti srce ? 
Pa , ja ne mogu baš sve da vam otkrijem , potrudite se i vi . 



                                                  Tokom knjiga se dovodi pitanje Vasilise Dragomir , da li je ona spremna da uđe u odbor , da li može da glasa . U krajnjem slučaju , da li može da vlada sa svojih 18 godina ?
Ti delovi su baš zanimljivi , barem meni , zato što sam želela da Vasila uđe u odbor , da glasa i na kraju da postane kraljica moroja i dampira , celog sveta .



Kada bih morala da biram 5 meni omiljena mesta to bi bili  : 
- Akademija Sv. Vladimira 
- Dvor
- Sankt Peterburg 
- Novosibirsk 
- Los Anđeles 
( i možda ono seoce u Rusiji gde Rouz upoznaje ostatak porodice Belikov i ono seoce gde ih zovu Umrljani i kad onaj lik želi da oženi Rouz i da imaju decu i da žive u pećini ) 

Na svim ovim mestima su jako zanimljive radnje .



Dmitriju će se nešto desiti . Da li će uspeti da se izvuče iz toga ? 





Knjige su odlične i smatram da treba da ih pročitate ! 

Ocene : 
Radnja i likovi : 9,5 / 10 
Zaplet : 10/ 10
Moje mišljenje : 9,95 /10 
Ukupna ocena : 9,81 / 10 

Da vidite po kom kriterijumu ocenjujem knjige pogledajte ovde . 








                                                            To je sve što se tiče ovog posta !
                                                            Do sledećeg posta , bb !
                           

Comments

  1. Super post! Jako mi se sviđaju ove knjige po tvojoj recenziji,nisam gledala serije ,ali bih voljela prije pročitati knjige! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti jako puno na skorašnjim komentarima i tvojoj aktivno ! Imaš film , ostaviću ti link za gledanje na tvom postu :) , mogu verovatno da ti pronađem i knjige u PDF formstu i da ti ih pošaljem .

      Delete
  2. Ovaj Bahov obeleživač me je prosto oduševio! *___________* Gdje si ga nabavila?
    Knjige djeluju veoma interesantno, pročitaću ako budem imala priliku. :)

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) , Laguna za 139 dinara . Ja sam poslednji deo od 535 str za 22h .

      Delete
  3. Knjige mi deluju mnogo interesantno moram ih naći! Hvala ti sa post,fenomenalan je. Nadam se da ću uspeti nabaviti knjige čine mi se interesantnim.♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na komentaru :) , želim ti svu sreću sa traženjem pošto je ni ja nisam našla u prodaji , nego sam je pozajmila . Pogledaću :*

      Delete
  4. I konacno da vidim i tu recenziju posle toliko storija gde je bila "zvezda" ali ko to jos ne radi. Sto se tice recenzije ,mogu ti reci da je primamljiva i zanimljiva knjiga uprkos sto nisam neki ljubitelj vampira i toga . Ali takodje moram se sloziti sa Aminom da je obelezivac vrhh!!! Moram ga dodati u svoju kolekciju



    Svrati i procitaj novi post na blogu
    booksdiar.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju je serijal , al' ok . Hahahaahahahh jeste , ja ga obožavam . Laguna , 139 din :)
      Jesam , jako mi je drago što si pročitao tu knjigu i jel' onaj 9.3. bio nešto vezan za mene ili ?

      Delete
    2. Ma ne , dok sam otvarao stranicu da bih fotografisao ona je naisla. I da ima imalo bi dobro namere

      Delete
  5. Čitala sam ovaj serijal i dopao mi se mnogo, koliko se sećam. Moraću opet da pročitam knjige kako bih se prisetila. Uglavnom, ukoliko ne znaš ima i film pa možeš da odgledaš. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete

Post a Comment