Moje mišljenje za knjigu #8 - Pesak vremena - Sidni Šeldona ( i mali update što se tiče ovog serijala na mom blogu )


I ćao svima , danas vam pišem utiske i svoje mišljenje za knjigu Pesak vremena od Sidni Šeldona . 

Moram priznati da mi je ovo prva knjiga koju čitam od Šeldona i dobro piše , malo mi je neobičan stil pisanja , ali je podnošljivo . 

Radnja počinje da bude zanimljiva na početku , pa onda opet bude ne zanimljiva 15 strana i onda bude zanimljiva do kraja . 
Radnja počinje kada upada policija u cestinski manastir upada policija i 4 sestre beže . 
Tokom bekstva , upoznaju Haima  i njegiove ljude - zlotvore i bukvalno neprijatelje  br.1 cele Španije . 
Ahh , naravno da ima ljubavi . Neko će se udati , neko oženiti , neko će se zaljubiti , neko će umreti ...


Radnja je jako zanimljiva kada pročitate onih 20ak strana koje su smor , ali posle je previše zanimljiva . 
Umešana je prošlost     , umešano je jako puno likova . Umešano je baš puno emocija , porodica , rodbinskih veza i neprijatnih situacija . 

Moje mišljenje : knjiga nije loša , mogla je biti malo bolja . Oduševljena sam Šeldonom . Mislim da je zaplet zanimljiv, ali nisam nešto luda za ,,bunama " i pobunjenicima , vojskom , bekstvom , tako da je meni knjiga onako . 
Update : dodaću deo gde ću ocenjivati radnju , zaplet i bukvalno ću vam brojčano reći svoje mišljenje i ocenu . 
Radnja i likovi : 
1- očaj očajeva 
2- očaj 
3-  ne sviđa mi se likovi , radnja onako 
4- sviđaju mi se likovi , radnja nikakva 
5- likovi onako , radnja onako 
6- likovi super , radnja super 
7- opisuje više mesta  , radnja super , likovi super 
8- likovi odlični , radnja odlična , oduševljena 
9- likovi su savršeni , radnja odlična , preoduševljena 
10 - najjača radnja , najjači likovi , preoduševljena 


Zaplet : 
1- 5 može i bolje 
5-8 onako 
8-10 sjajan 

Ocene ove knjige : 
Radnja : 6 i 7 / 10 
Zaplet : 7 /10 
Moje mišljenje : 8,5 / 10 
Ukupna ocena 7,12 / 10 

To je to što se tiče ovog posta ! 

Do sledećeg posta bb ! 



Comments

  1. Odličan post!Nisam čitala ovu knjigu,ali se čini zanimljiva!

    Zapratite moj blog,uzvraćam-funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete

Post a Comment