Moje mišljenje za knjigu #9 - 17 godina i neviđeno zgodan - Emma Granholm

I ćao svima , današnji post je moje mišljenje za knjigu 17 godina i neviđeno zgodan Eme Granholm . Ja ovu knjigu posedujem u PDF formatu - tako da nemam sinopsis pa ću vam napisati šta pise na Goodreadsu . Mada , čini mi se , ovo što pise na Goodreadsu piše  i na knjizi .


Sinopsis : Feliks ima 17 godina i veoma je zgodan . Arogantan je , siguran u sebe i devojke ga vole . Ali kada se posle letnjeg raspusta vratio kući , saznao je da se njegovo društvo upoznalo s misterioznim Setom . Feliks više nije u centru pažnje . Njegov život se pretvara u takmičenje i Feliks oseća kako sve izmiče kontroli . Ne čini ga samo to neraspoloženim . Ko je Seta ? Zašto ne otkriva ništa o sebi ? I šta on zaista traži ? 

Ova knjiga je odlična ! U ovoj knjizi su pomešana skoro sva osećanja . Do samog kraja knjige nećete znati ko je Seta , šta on zaista traži , zašto se ponašava tako . Kraj je mogao da bude i malo bolji , al' ok . Sviđa mi se kako je Emma Granholm završila roman . Moram da priznam da mi je ovaj roman , prvi roman koji sam pročitala od ove autorke i zaista sam se iznenadila . Sve pohvale za ovaj roman i mislim da bi trebalo da se nađe na vašoj polici knjiga . 

Ocene ove knjige : 
Radnja i likovi ; 8,7  / 10 
Zaplet : 8/10 
Moje mišljenje : 9/ 10 
Ukupna ocena : 8,56 / 10 

Ako hoćete da znate po kojim osnovama ocenjujem knjige , pogledajte ovde . 

Kod nas je ova knjiga u izdanju Kreativnog centra , ako se ne varam . Imate je u Laguni - ako ste iz Bga ja sam je videla na polici u Laguni / Delfiju u 27.Marta ( onaj deo prema Takovskoj ) . 

17 godina i neviđeno zgodan na Delfijevom sajtu : ovde . 

To je to što se tiče ovog posta ! 


Do sledećeg posta bb ! 







Comments

  1. Nisam čitala ovu knjigu, ali sam ranije čula za nju pa planiram da je kupim. Odlično si napisala post. :) ♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti , ako je pročitaš , obavezno mi javi utiske :)

      Delete
  2. Super post! Nisam još čitala ovu knjigu,ali prema tvojoj recenziji i ocjenama zvuči jako dobro!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ! Jeste , dobra je :) Hvala ti na follow- u , naravno da uzvraćam :)

      Delete

Post a Comment