Filmovi i serije - preporuke #3

I ćao svima, u današnjem postu vam pišem o filmovima i serijama koje sam pogledala ili gledam .


 Za prvu preporuku kao i prošlom postu ( koji možete pogledati ovde ) počeću sa domaćim filmom i ovog puta je to film Nataša .


1. Nataša


Opis filma : 

Nataša , sedamnaestogodišnja devojka je glavni lik ovog filma . Njen otac , policijski inspektor , je ubijen u nerazjašnjenom atentatu . U korupmiranom sistemu , godinu dana kasnije , Nataša , po svaku cenu spremna da sazna istinu , kreće u bezglavu dečju osvetu , gonjena svojim emotivnim haosom u vrtlogu vremena u kojem se sve vrednosti ruše . Polako njena dečja igrarija prerasta u okrutan i avanturistički život . Ne znajući na koju stranu da se opredeli , u dilemi između ljubavi prema Marku , oženjenom prodavcu iz knjižare , i neplanirane zaštite koju joj nudi Markov drug Kiza , okoreli kriminalac , ona sve više tone  . 

Film je jako dobar , glumc odlični , radnja odlična , sve je pa skoro odlično . Ne sviđa mi se baš nešto Kizina uloga - ali u svakom filmu neko / nešto nije dobro . 
Film je jako dobar za vreme u koje je sniman . Najiskrenije nisam ništa očekivala od ovog filma , mislila sam da će biti tipični tinejdžerski ljubavni film - ali je ispao suprotno ali ima i ljubavi i lažnih nada tako da je film 
O D L I Č A N ! 
Pogledajte ga , ako već niste . 


Film Nataša možete pogledati ovde . 


Pa kad smo već kod domaćih filmova ,ajmo da pređemo na domaću seriju koju sam pogledala .

U pitanju je serija koju sam gledala ui četvrtom razredu i sad sam opet pogledala .

2. Neki novi klinci

Opis serije : 


Radnja serije se dešava u izmišljenoj školi na Vračaru . Glavni junaci su učenici odeljenja VIII3 i njihovi profesori . Svi oni zajedno upadaju u razne smešne situacije . U seriji su gostovale mnoge zvezde kao što su boy band Peti element ( ne znam za vas , ali ja sam opsednuta njima od detinjstva zato što je moja sestra volela njih ) , Nataša Bekvalac i Kristina Kovač .Neki novi klinci je tinejdžerska humoristička serija koja je emitovana na RTS-u 1 2003. godine . Seriju je osmislila Spomenka Kovač , koja je napisala i scenario za ovu seriju . 


Više o likovima možete pogledati ovde . 





Da li samo meni ova druga slika liči na onu sliku iz Prijatelja ? 


Seriju možete pogledati ovde .


3. Pretty Little Liars - pll

Mislim da je ova serija definitivno vredna gledanja , pa čak i ja koja nisam htela da je gledam , uskoro završavam 3.sezonu .





Pll možete gledati ovde .


I želim da završim sa domaćim filmovima Žikina Dinastija / Lude godine  i Tesna koža - ovo su 2 serijala filmova uz koje sam odrasla i koji su mi jako dragi . Ima previše delova , ali kucajte  na ytu i izaćiće vam .

Tesna koža : radnja filma je u kući porodice Pantić , Pantićevom radnom mestu i školi . Film prati život oca - Pantića koji radi za Šojića i njegovog najmlađeg sina i njegove probleme .

Žikina dinastija / Lude godine : Šta se desi kad zatrudniš u srednjoj ? Kako su to podneli Marija i Boba i njihovi roditelji ? Da li će Marija roditi ? Kako se to desilo ? Da li ćesmeti da prizna da je ludo zaljubljena u VKV Bobu ( kako ga zovu ) ? Da li će ostati zajedno ? Da li će upasti u probleme zbog ljubljena ispred gimnazije ? Kako će se slagati Bobin otac - Žika . vodoinstalater i njegova žena Nemica i Marijini roditelji - otac lektor , a majka domaćica ( ako se sećam ) ?









I to je sve za ovaj post ! Do sledećeg posta , bb ! 


Comments