Moje mišljenje za knjigu #11 - Teorija svega - Džejn Hoking / Travelling to Infinity : My life with Stephen - Jane Hawking

I ćao svima , današnji post je moje mišljenje za knjigu Teorija svega - Džejn Hoking .



Sinopsis : Njegov blistavi um promenio je naš svet . Njena beskrajna ljubav promenila je njegov . 

Šezdesetih godina prošlog veka , Stiven Hoking se tokom studija kosmologije na Kembridžu zaljubljuje u studentkinju Džejn . Posvećen ljubavi i nauci , ovaj briljantni mladić nije ni slutio da će ga zadesiti bolest zbog koje će biti osuđen na doživotnu bitku za opstanak . 

Džejn nesebičnop odlučuje da ostane pored njega , a ljubav i bezuslovna podrška uliće im hrabrost da zasnuju porodicu . Dok se Stivenovo telo iz godine u godinu suočava sa sve većom patnjom i ograničenjima , njegov um neumorno teži istraživanju krajnjih granica toerijske fizike . 

Kroz brojne neszglasice , ali i iskrenu privrženost , njih dvoje prkosili su preprekama i zajedno ostvarili više nego što su mogli i da sanjaju . 


Ovu knjigu sam dobila od Mihajla sa My Book Corner . Uzela sam da je čitam zato što sam želela predah od vampira i ostalih YA knjiga koje sam čitala . 

Knjiga je o Stivenu Hokingu , njegovoj ženi Džejn i njihovom zajedničkom životu . Knjigu je kao što ste primetili napisala Džejn . Radnja neće svakome biti zanimljiva . Ni meni nije bila u početku , pa je postala . Jako lepa i tužna priča . Radnja prati pa skoro sve promene u kući , u porodičnim odnosima i putovanjima . Na kraju će te možda malčice  razočarati zato što nakon svega što je ona učinila za njega , on je učinio ono šta je učinio . Naravno da sama radnja prati i njihovo troje dece : Roberta ( najstarijeg ) , Lusi ( srednje dete) i Tima ( najmlađe ) . Uglavnom knjiga je dobra za nekoga ko ne želi da zna baš mnogo o njihovim životima . Par likova mi je zapalo za oko , to su Džonatan i Tim . Nekako mi je drago što su oni bili tu za Džejn .

Knjiga je odlična ! Radnja je divna , ali i na nekim delovima tužna . Definitivino nije za nekoga koga zanima samo Džejn i ako ima puno delova o njoj i o tome šta je ona radila . Kraj me je malčice razočarao , ali ok . Uglavnom je preporučujem da je pročitate , zato što je odlična i mislim da će skoro svakog zanimati . Sviđa mi se kako je knjiga napisana , ima lepe opise , ne predugačke ,  a to mi se sviđa .

Ocene ove knjige :

Radnja i likovi : 8,8 / 10 ( znam da su ovo memoari i da su događaji i likovi stvarni , al' ipak 8,8 )
Zaplet : 9,2/ 10
Moje mišljenje : 9,5/10
Ukupna ocena : 9,16/10


Hi guys , I'm writing on english , again . 
Let's go ! 

Goodreads/ synopsis : Made into a major motion picture , this moving memoir written by Stephen Hawking's first wife covers the turbulent years of her marriage to the astrophysics genius , her traumatic divorce and their recent reconciliation . 


I got this book from Mihajlo from My Book Corner . I took it because I wanted break from all vampires and YA book that I read . 

Book is about Stephen Hawking , his ex wife Jane and their lifes . Theme of this memoirs isn't going to be intresting for everyone . It wasn't for me at the beginning , but it at some point of the book it began  . Very nice and sad story . Theme follows every change in house , family , trips and vacations . At the end of the book you will may be dissapointed because she did almost everything for him and that family and he did what he did . Of course that the theme follows their 3 children : Robert , Lucy and Tim . Book is great if you don't wanna know about their lives a lot . I wanted more from 2 characters : Jonathan and Tim . I'm so glad that  Jane had 2 of them . 


Book is great ! Theme is wonderful , but at some parts sad . Definitely isn't for someone that is intrested in Jane's life - there is a lot of her life , but with Stephen , kids , music and Jonathan . The end is dissapointing, but ok . I recommended it , because it's great . I love how Jane wrote it . 

Marks : 

Theme and peope / characters : 8,8 / 10 
Complication : 9,2/10
My opinion : 9,5/10
Total mark : 9,16/10 




Comments