Sad multifandoms - šta su ? Koliko mi znače ? I zašto ? I neki od meni omiljenih

I ćao svima , današnji post je o sad multifandomima , pa kao što vidite iz naslova biće par stavki . Pa da počnemo , ima ih puno .

Šta su to sad multifandoms ?
- Pa to je kada se iz više serija i filmova uzmu tužne scene ili smrti ili scene u kojima neko plače , ili gde su emocije prejake i obično je u pozadini neka tužna pesma .

Koliko mi znače ? I zašto ?
- Pa previše , u skoro poslednjih 2 meseca postali su moja svakodnevnica , slušam ih svako veče i svakog dana . Svaki put kad mi se desi neko veće sranje ( izvinjavam se na izrazu ) u životu , počnem da ih slušam i gledam , rasplačem se i posle budem ok i onda se opet rastužim i onda ih opet pustim i onda se opet rasplačem i tako u krug i posle budem dobro i onda se nešto desi i tako stalno . Tako da su mi bukvalno postali daily routine bez koje ne  mogu , ali mi nekako pomaže da sve prebolim .


E ,  pa da počnemo da mojim omiljenim :

UPOZORENJE : NEMOJTE DA IH SLUŠATE AKO STE SREĆNI !!!!!!!!!!!

1. Sad Multifandom - Are you okay ?

2. I'm a mess , I'm sorry




5.I'm what's wrong 


6. Emma Chota - I'm not hungry 




7.Emma Chota - Medicine 




                                                    8. Multifandom - I'm not going to eat

   


9. There is so much pain - skoro svi .

10 . Sad Multifandom - I want to die

11.I'm not crazy , I'm bipolar




12. I am lost - skoro svi 






15. I ovo je pesma pa iz skoro polovine ovih multifandoma i u pitanju je In this shirt . 







I molim vas , ne slušajte ovo ako ste zaista srećni , ovo je samo moj način da se izborim sa sranjima ( opet izvinite ) u životu i stvarima koje se dešavaju oko mene i meni . Ne želim da bilo ko bude tužan , ako je srećan i ne želim da vas rastužim . I opet vas molim da ne slušate ovo  ako se zaista zaista istinski srećni .

I ako prolazite  kroz nešto , popričajte sa nekim , nekome napišite poruku ( možete i meni , rado ću biti tu ) , verujte mi pomaže . I hvala Marku i mojoj Jeleni što su bili tu .

Ovaj post ću s vremena na vreme updatevati , i imaćete post - Sad multifandoms #2

To je sve što se tiče ovog posta i nadam se da ako ste poslušali sve ove multifandome niste sjebani ( opet izvinite ) i da se ne gušite u suzama kao što ja to radim skoro svakog dana . Do sledećeg posta bb !


Comments