Novembarski favoriti + Novembarski wrap up BLOGMAS 2017 #2

I ćao svima , današnji post su novembarski favoriti i šta sam to pročitala u novembru . Moram priznati da nisam baš toliko knjiga pročitala , ali dobro  . Neću i ne želim da verujem da je ova godina skoro gotova ,a a ja se sećam kako sam 31.decembra dočekala 2017 , a sad već treba da je ispratim ... Ne znam , ova godina i ovi dani prebrzo lete . Da li samo ja imam taj osećaj ?
 I ovo je drugi post u BLOGMAS 2017 !








Počeću sa knjigama , pošto njih ima malo manje .





1. Zadužbina - Isak Asimov


Zadužbina je planeta u svemiru i ovo je njeno ,,putovanje " kroz vekove , koje prati Šeldonovu krizu ...

Uglavnom mislim da trebate da pročitate ovu knjigu , a ova knjiga je prva u serijalu ,, Zadužbina " , a vama ako se ne svidi ova knjiga , niste u obavezi da pročitate ostatak serijala .


Jako lepa knjiga , radnja je zanimljiva , ceo svemir i taj svet ceo je prelep , pogotovo početak , čak sam i našla neke situacije u kojima bih ja isto tako postupila .



( izvinjavam se što je slika sa neta ) 


2. Lovac u žitu - Dž..D. Selindžer

Lovac u žitu - eh pa , nju sam pročitala dva puta u novembru .Ovo je jedan od ,,klasika " književnosti XX veka . Pokušavala sam i ranije da ga pročitam , međutim nikad nisam uspevala da pročitam više od 10ak strana , ali onda sam uzela knjigu da je pročitam i da završim sa njom . Pročitala sam je i to 2x , verovali ili ne . OVO JE ODLIČNA KNJIGA ! I svakako imate moju preporuku da je pročitate . Napisaću ovde šta piše na Goodreadsu : 


 Iako objavljena 1951. godine , knjiga i danas izaziva mnoge kontroverzne , posebno u SAD , gde je bila 13. na lestvici najosporavnijih knjiga u 90-im prošlog veka , prema Udruženju Američkih Biblioteka . 

Njen protagonist , Holden , postao je tinejdžerska ikona i gneva i ljutnje . On prepričava svoja iskustva prošle godine svog života ( kada je imao 16 ) . Holden je izbačen iz Pensija - privatne srednje škole koju pohađa , nakon što pada iz svih predmeta osim iz engleskog i odlazi u New York , planirajući da provede par dana u gradu pre nego što ode kući i obavesti roditelje . Knjiga pisana u prvom licu , prepričava ta tri dana provedena u New Yorku . 


Pa sad da krenem sa favoritima : 





1. Bioten skin moisture refreshing tonic lotion - koji pominjem na sva zvona i o kome brujim celu ovu godinu , ali šta da radim , kad ga koristim stalno . Bio je u 15- 20 postova i stvarno ne mogu opet da pišem sve isto,  ako vas zanima nešto više o njemu , kucajte bioten na mom blogu i izaćiće vam neki post u kom ga sigurno spominjem . 



2. Bioten skin moisture cleansing gel-cream je stvar koji koristim od sredine oktobra i stvarno super čisti lice.  Malo vam je potrebno proizvoda da bi ste očistili celo lice . Nema baš neki miris , gelasto-kremasta tekstura je specifična i zbog toga je jedinstven . Sad je zima , a ja imam jako suvu kožu zimi , leti malo manje suvu , ali je suva i jako mi je potrebno hidratacije , a ova krema za umivanje baš lepo i hidrira lice , a i čisti u isto vreme . Ne isušuje mi kožu što je dobro , mada ponekad ako preteram imam blagi osećaj kao da me malo zateže lice , ali dobro . Uglavnom imate moju preporuku da probate i ovaj proizvod , i ako imate i suvu i masnu kožu . 



3. Afrodita Sweet Cherires gel za tuširanje je jako gelast , hidrantan , ima jako lep miris , na trešnje/višnje . Trenutno koristim drugu bočiću ovog gela i jako dobra preporuka . Ako još niste probali ovaj gel probajte ga . 





4. Afrodita Sweet Cherries mleko za telo je jako gusto mleko za telo , potrebno je jako malo mleka da bi se namazalo celo telo , prvih par puta mi se dešavalo da preteram i onda sam morala još dodatno da ga mažem. Dešavalo mi se da mi ostavi beli trag na koži dok se ne upije i čim se upije odmah nestane taj beli trag . Isto miriše kao i gel za tuširanje . Isto preporuka za ovo mleko ako ga još uvek niste probali . 



5. Bioten skin moisture krema za lice - suvu kožu sa ekstraktom pamuka ( ista kolekcija kao i gel-krema za umivanje ) je isto krema koji sam spominjala isto 15-20 puta u postovima i svi znate da je obožavam , ovo mi je druga bočica . 



6. Dove original dezadorans u stiku je moj prvi dezadorans u stiku , dove o dezadoranse znate da obožavam i da ih u svakom mom favourite / empties postu spomenem . Za ovaj imate preporuku . 



Izvinjavam se što su ove dbe poslednje slike okrenute , ali stvarno nemam vremena da sad pravim nove . 


I to je sve što se tiče ovog posta ! Nadam se da ste uživali i stvarno mi je žao što nisam objavila post 3.12 ; nisam stigla . Vidimo se uskoro sa novim postom uskoro ! 
 
Ema :*

Comments