February 2018 Wrap up

I cao svima , danasnji post je februarski wrap up . Ima malo knjiga - svega 3 ,  ali dobro 28 dana -  malo je to vremena . 2 knjige su u papirnom stanju , a jedna u pdfu .

Pocecu sa ovima u papirnom izdanju :

1. Druga zaduzbina - Isak Asimov

O ovoj knjizi sam vec ranije pisala na blogu , jako dugo mi je trebalo da je procitam zato sto mi za ovakve knjige treba vremena .

Jedna jako dobra knjiga i ceo serijal je odlican . U buducnosti cu napraviti post o ovom serijalu .


U ovoj knjizi se radi o ujedinjenju prve i druge zaduzbine u jednu - Drugu zaduzbinu . Imamo Arkadiju Darel , unuku Bejte Darel ,  njenog oca i njegovog tima . Tim ce poslati jednog clana na drugu planetu i u tom putovanju ce mu se krisom pridruziti i Arkadija - pobecice od kuce . Arkadija ce jednog dana preko svog ,,prijatelja" poslati svom tati poruku koja glasi : KRUG NEMA KRAJA . Seldon je pre 500 godina rekao da je osnovao 2 zaduzbine i da se svaka nalazi na drugom kraju galaksije . A njen tata kad je cuo to odmah je shvatio da se druga zaduzbina nalazi na njihovoj planeti . Dalje Vam necu otkrivati .

Mislim da svako ko voli fantastiku treba da procita ovaj serijal .



2. Branislav Nusic - Sumnjivo lice




Mislim da smo svi citali ovu komediju , ili ste je citali ili gledali negde ... Klasicna knjiga za noc nekog teskog dana . Sve Nusic leci .





3. Kako se kalio celik - Nikolai Ostrovsky

Ovu knjigu sam uzela cisto iz znatizelje , posto sam sigurna da smo skoro svi gledali Policajca sa Petlovog brda kada Bosko Simic kaze ,, Bolje da citate Kako se kalio celik " i  htela sam da procitam o cemu se radi
u  knjizi .


Knjiga je dobra , ne zelim jos nista ovde da pisem vazano za  nju posto mi je ostalo jos oko 50 strana do kraja , koje cu procitati veceras pa cu naknadno ubaciti .





I to je sve sto se tice ovog posta , do kraja nedelje bi trebalo da izadje jedan ogroman book haul , do sledeceg posta , cao !

Comments

  1. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ReplyDelete

Post a Comment