HUGE BOOK HAUL

I cao svima , danasnji post je ogroman haul knjiga posto sam knjige kupovala kao luda , ali dobro , nisam dugo ... Imam knjige i pre sajma i posle sajma knjiga . Imam oko 30ak knjiga , mozda i vise .



Knjige koje sam uzela pre sajma :


1. Stan u Parizu - Gijom Muso


2. Pre nego sto sam srela tebe - Dzodzo Mojes 


                                                       3. Posle tebe - Dzodzo Mojes


4. Bila jednom jedna crvena - Marisa Mejer 






5. Bila jednom jedna pepeljasta - Marisa Mejer



6. Wonderwoman - Li Bardugo 




Sajam knjiga ( ubila sam stand urban readsa ) : 

7. Nema kraja kornjacama - John Green 


8 . Wonderwoman - Li Bardugo ( kolekcionarsko izdanje ) 




9. Karaval - Stefani Garber 


10 . Zov andjela - Gijom Muso 


11. Uzdanica - Mari Lu 


12. Sampion - Mari Lu 



13. Illuminae - Amie Kaufman , Jay Kristoff



14. Gemina - Amie Kaufman , Jay Kristoff


Posle Sajma : 

15. Upraznjeno mesto - Dz.K.Rouling  



16. U jednom trenu - Gijom Muso 


17.Mi deca sa stanice zoo - Kristijana F.


18. Mi djeca s kolodvora zoo - Kristijana F.


19- 27. Vampirski dnevnici od 2-9 knjige 


28. Grrrim - Karen Duve 


29. Stakleni presto - Sara Dz Mas 



30. Igre gladi - Suzan Kolins 


31. Nocna skola - K .Dz. Doerti 


32. Djavo nosi pravdu - Lorin Vajsberger



33. Devojcica koja se napila mesecine - Keli Barhnil 


To je sve sto se tice danasnjeg posta , do sledeceg posta , cao ! 

Comments