July wrap up and August tbr






I ćao svima , u današnjem postu vam pišem o knjigama koje sam pročitala u julu i o knjigama koje želim da pročitam u avgustu .

U julu sam procitala samo 2 knjige i nažalost jos ih nisam slikala .

1.Oskar Vajld - Slika Dorijana Greja

Ovu knjigu sam čitala zajedno sa Konstantinom koji je organizovao mali book club na gru koji mozete pogledati ovde .


Verovatno ću napraviti post o ovoj knjizi . Knjiga je zanimljiva , ima jako puno ubistava koja su veoma užasna . Iskreno sam se nadala da će Dorijan imati  nekakav ljubavni život nakon onoga sa Sibilom .


                                           Radnja i likovi : 7.5
                                          Zaplet : 9
                                          Moje mišljenje : 9.5 
                                          Ukupna ocena : 8.6
                                          Zvezdica na goodreadsu : 4 

Druga knjiga je limunada , koju  sam citala posle Vajlda i to je knjiga Pazi šta želiš  - Aleksandra Poter .
 



Ova knjiga je dobro obavila posao limunade i učinila je da zaboravim na užasna ubistva u prethodnom romanu . Uzbudljiva knjiga , zanimljiva , dopala mi se . Radnja je bila prilično brzo ,  ali je na momente bila spora .


                                 Radnja i likovi : 9
                                 Zaplet : 9
                                Moje mišljenje : 9.5
                               Ukupna ocena : 9.16
                              Zvezdica na goodreadsu : 4 ( verovatno ću promeniti na 4.5) 


Ajde sad da se prebacimo na knjige koje želim da pročitam u avgustu :

1. Buđenje - L.Dž. Smit



Goodreads : Duge plave kose nešto svjetlije od sunca i očiju plavih poput lapis lazulija, Elena GIlbert ledena je kraljica škole. Djevojke bi htjele biti poput nje, dečki bi htjeli biti s njom… svi osim novog učenika Stefana. Kada Stefan dođe u školu, Elena se ponada da bi upravo on mogao biti pravi, i zavjetuje se svojim najboljim prijateljicama Bonnie i Meredith da će ga po svaku cijenu osvojiti. Samo, ne očekuje da Stefan krije smrtonosnu tajnu iz prošlosti… a budući da je odrastao u renesansnoj Firenci, njegova prošlost traje već dugo, dugo, dugo…

Ovo je prvi deo serijala Vampirski dnevnici , seriju sam gledala pre 2 godine i sad sam odlučila da pročitam serijal .


2. Mi deca sa stanice Zoo - Christiane F.






Goodreads : Kristijana F. je probala hašiš kad je imala dvanaest godina, a sa trinaest je već postala zavisna od heroina.
Svakog jutra je odlazila u školu, a popodne se, kao i ostali mladi narkomani, prostituisala na stanici Zoo i tako dolazila do novca za drogu.
Njena majka skoro dve godine nije znala da joj ćerka vodi dvostruki život.
Kristijana detaljno i potpuno opisuje sudbinu dece, koju javnost primećuje tek kada postanu žrtve droge.
Nakon burnih godina u Americi i Grčkoj autorka ponovo živi u Berlinu. U više navrata se borila protiv droge, jer praktično ni jedan bivši narkoman nije siguran od recidiva . 


3. Upražnjeno mesto - Dž. K. Rouling



Ni za ovu knjigu nemam sliku , još uvek . :(

Goodreads : Prvi roman za odrasle autorke serijala knjiga o Hariju Poteru. Radnja romana se odvija u izmišljenom selu Pagford u Engleskoj, a roman se bavi politikom, narkomanijom, prostitucijom, samohranim roditeljima. Knjiga je delom inspirisana autorkinom mladošću koju je provodila u selima sličnim Pagfordu.

4. Med i mleko - Rupi Kaur





Goodreads : "Ovo je put
preživljavanja kroz poeziju
ovo su slatke krvave suze
dvadesetjednogodišnje
moje srce
u vašim rukama
ovo je
povređivanje
ljubljenje
rastajanje
isceljenje."

- Rupi Kaur

I to je sve što se tiče ovog posta . Pišite mi šta ste vi pročitali u julu , a šta planirate da pročitate u avgustu .

Ema ♥️ :)

Comments