4 godine bloga !

Ćao svima ! U današnjem postu pišem Vam o tome šta sam postigla za ove 4 godine.


Nalazim opet u mestu gde sam napravila svoj blog , čila , vesela , nasmejana . Za ove 4 godine dostigla sam  cifru od 8 177 pregleda , 30 pratilaca , jednog prelepog prijateljstva , jedne ljubavi .
Nikada nisam mogla da zamislim da će sve ovo ovako izgledati .
Tada , 2015.blog sam otvorila na moblinom , nisam znala o čemu ću da pišem . Bila sam mala uplašena devojčica koja otkriva čari interneta i bega u virtuelni svet . Pisala sam o raznim glupostima , pa mi je posle blog bio lifestyle , pa je posle bio o knjigama i šminkanju , modi . Danas pišem o knjigama . U međuvremenu blog je promenio adresu više nije mojeimeiprezime.blogspot.com , sad je citanjeija.blogspot.com  .  Najzad ove 2019. sedim iza ekrana , pišem ovo i ne mogu da verujem . Znam da je 8 hiljada nekome  mala cifra , ali za mene je prevelika i želim da se zahvalim svakoj osobi koja je ikada posetila moj blog .


Danas sam proslavila 4 godine bloga sa svojim najbližima , svojom podrškom , osobama koje su uvek tu za mene . Drago mi je što sam preko bloga stekla mnoge prijatelje i povezala se sa nekim ljudima .

Hvala svima , vama koji ste od početka sa mnom , vama koji ste danas možda prvi put na mom blogu , koji ste od 2016/2017/2018/2019 ovde . Hvala svima puno !

U znak zahvalnosti sledeće  nedelje idu postovi svaki dan , a do kraja ove nedelje vas očekuje još jedan post .

Fotke iz nekih starih postova :
























































































Ema ❤️

Comments

  1. Uvijek mi bude drago da vidim tuđ uspjeh, pogotovo preko bloga. Vjeruj mi, ovo što si ti napravila nije mala stvar, jer zamisli gdje ces tek biti za nekih 10 godina, ako nastaviš s ovim što radiš. Inače, super post.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  2. Čestitam na 4 godine bloga i želim ti još puno njih. Fotografije su ti jako divne.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/1st-anniversary-of-exclusive-beauty_9.html

    ReplyDelete
  3. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    2.Best Korean BBQ Buffet in Singapore [2020 Edition]

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Korean Scientists States Kimchi can Reverse Baldness

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    ReplyDelete

Post a Comment