50 bookish questions book tag

Ćao svima ! Današnji post je 2 post u serijalu postova zahvalnice povodom mojih 4 godina na ovom blogu . Danas radim ovih 50 pitanja za knjigoljupce .  I ovaj tag sam takodje videla kod Knjigatron .


1. Koja je poslednja knjiga koju si pročitala ?
- Poslednja knjiga koju sam pročitala je ,,Legenda" autorke Mari LuLegenda na goodreadsu

 

2. Da li je bila dobra ?
- Jeste . Bila je odlična . 

3.Zašto ? 
- Priča je dosta interesanta i radnja je počela baš na samom početku . Likovi su dosta dobro odrađeni.Trenutno čitam drugu knjigu u ovom serijalu pod nazivom ,,Uzdanica" . 

4.Da li bi je preporučila drugim ljudima ?
 - Definitivno ! 

5.Koliko često čitaš ? 
- Trudim se da čitam svaki dan . 


6.Koja je poslednja knjiga koju si pročitala da ti se nije svidela ? 
- ,,Tvrdica " Jovana Sterije Popovića . 

7. Zašto ti se nije svidela ? 
- Pa bila je lektira , knjiga je ok , ali turcizmi prave dosta problema oko razumevanja . 

8. Da li bi volela da budeš pisac ? 
- Da , ali i ne . Kao pisac treba da imaš dosta mašte i da napišeš nešto što bi ljudima bilo zanimljivo , a ja ne znam dal bih mogla da napišem tako nešto . 

9. Da li je neka knjiga strašno uticala na tebe ? 
- Nisam našla takvu knjigu do sad . 

10 . Da li čitaš fanfiction ? 
- Ne , ali bih volela da pročitam neki roman . 

11. Da li pišeš fanfiction ? 
- Ne . 

12.Koja ti je omiljena knjiga ? 
- Nisam u stanju da odaberem samo jednu , ali ako baš moram da izdvojim jednu to bi bila ,,Krive su zvezde" . 

13. Koja ti je najmanje omiljena ? 
- Mislim da ne postoji . 

14. Knjige u fizičkom ili u elektronskom obliku ? 
-  U fizičkom . 

15. Kada si naučila da čitaš ? 
- Sa 6 godina . 


16. Koja ti je omiljena lektira ? 
- ,,Kada su cvetale tikve" - Dragoslav Mihailović . 

17. Koja ti je omiljena trilogija ? 
-  ,,Zadužbina" - Isak Asimov . Znam da postoje još 2 nastavka, ali ja njih ne smatram nastavcima ovog serijala , nego kao drugi . 

18. Omiljeni autor ? 
- Ne vezujem se za autore toliko , pa ga i nemam . 

19.Omiljeni žanr ? 
- Klasici , ljubavni romani i ponekad trileri . 

20. Omiljeni lik u nekoj knjizi ? 
- Dorijan Grej iz romana ,,Slika Dorijana Greja " . 

21.  Da li te je knjiga odvela negde drugde ? 
-U druge delove sveta jeste . Mada kao knjiga i služi tome da te odvede negde drugde ( drugi deo sveta , drugi vremenski period ) ... 

22.Za koju knjigu bi volela da ima nastavak ? 
 -,,Dnevnik Ane Frank " ali svi znamo kako se njena priča završila , zanima me šta bi se desilo da je preživela ww2 . 

23. Da li voliš da čitaš ? 
- Ne , ko još voli čitanje ? Prezirem čitanje i sve što ima veze s tim . 

24. Za koju knjigu ne bi volela da ima nastavak ? 
- Mislim da još uvek nisam pročitala takvu knjigu . 

25. Koliko dugo ti treba da pročitaš jednu knjigu ? 
- Zavisi , ali uglavnom 7 dana maksimalno . 





26. Da li voliš filmove rađene po knjigama ? 
- Nisam neki ljubitelj pošto ugkavno ispadne da  je knjiga bolja , ali mogu da ih pogledam . 

27. Koji film je uništio knjigu ? 
 - Uf , uglavnom mi filmovi ne unište knjigu , ali mi nekako pokvare čitanje . 

28. Koji film je opravdao knjigu ? 
- ,,Krive su zvezde ". 

29. Da li čitaš novine ? 
- Ponekad se desi da pročitam par članaka iz novina . 

30.Da li čitaš časopise ? 
- Ne . Kao mlađa sam čitala časopise za teenagere, ali sam prestala . 

31. Da li više voliš da čitaš novine ili časopise ?  
-Novine . 

32. Da li čitaš u krevetu ? 
- Da . 

33. Da li čitaš na wc šolji ? 
- Ne . 

34. Da li čitaš u automobilu ? 
 - Da . Tamo uglavnom najviše i pročitam . 

35. Da li čitaš  u kadi ? 
- Ne . 

36. Da li brzo čitaš ? 
- Pa zavisi , ako je knjiga zanimljiva i radnja brzo teče onda da . 

37. Da li sporo čitaš ? 
- Ako baš želim da uživam u nekim opisima  onda da . 

38. Koje ti je omiljeno mesto za čitanje ? 
- Jedna od moje dve  fotelje ili krevet . 

39. Da li ti je teško da se skoncentrišeš kada čitaš ? 
- Uglavnom ne . 

40. Da li ti je potrebna tišina dok čitaš ? 
- Ne . Ja čitam i slušam muziku . 

41. Ko ti je preneo ljubav  prema čitanju ? 
- Otac , a i bibliotekarka iz školske biblioteke . 

42. Šta čitaš sledeće ? 
- Sledeća knjiga koju planiram da pročitam jeste ,,Šampion" - Mari Lu . To je treći i poslednji nastavak . 



43. Kada si počela da čitaš knjige ? 
- Mislim da mi je bilo 9 . 

44. Omiljeni dečiji autor ? 
- Uroš Petrović , njega sam obožavala u periodu od 1. do 4. razreda osnovne škole . 

45.Autor kojeg bi volela da intervjuišeš ? 
- Ako mogu da biram i mrtve autore onda bi to bio Lav Tolstoj , a ako su samo živi onda Sara Dž. Mas . 

46. Sa kojim autorom misliš da bi mogla da budeš prijatelj ? 
- Sa Stefani Majer .

47. Koju knjigu si najviše puta pročitala ? 
- ,,Groznica" - Di Šulman , mislim da sam je pročitala tri puta

48. Koje knjige smatraš klasicima ? 
- Oh , generalno ja klasicima smatram skoro sve što imamo za lektiru u školi i sve one druge knjige koje se smatraju klasicima - što je opšte prihvaćeno . 

49.Koje knjige misliš da bi trebalo da budu prisutne  u svakoj školi ? 
 - Definitivno da se u starije razrede osnovne škole uvede lektira ,, Mi deca sa stanice/ kolodvora Zoo " , a možda čak i u prvom/drugom srednje . 

50. Koje knjige bi trebalo da budu zabranjene u školi ? 
- Knjige koje nisu za taj uzrast .  




Ema ❤️ 




Comments