Čitalačke navike book tag

Ćao svima ! Današnji post je   book tag . Ovaj book tag sam videla kod Milice ( Knjigatron ) klikni da vidiš njene odgovore .





1. Da li imaš neko određeno mesto u kući za čitanje ? 
- Imam , to je moja soba . U njoj se osećam najprijatnije .

2. Bookmarker ili običan papir ? 
- Skoro svi principi obeležavanja stranica su mi poznati . Uglavnom koristim bookmarkere , ali ako nemam jedan pri ruci onda koristim i običan papir . 

3. Možeš li samo da završiš sa čitanjem ili moraš da završiš određeno poglavlje  ili određeni broj strana ? 
- Trudim se da završim poglavlje . 


4. Jedeš ili piješ dok čitaš ? 
 Pijem , uglavnom limunadu ili ledeni čaj . 


5.Multitasking : Muzika ili TV dok čitaš ?
- Slušam muziku 24/7 , ali dok čitam slušam filmsku muziku ili neku novu muziku čiji tekst ne znam napamet . 

6.Jedna po jedna knjiga ili više njih odjednom ? 
- Jedna po jedna , zato što sam onda više skoncentrisana na priču i brže je pročitam . 

7.Čitanje kod kuće ili čitanje svuda ? 
- Čitanje svuda . Trenutno najviše čitam najviše po gradskom prevozu i kod kuće . Ali najviše čitam po kafićima ili po parkovima Beograda . 

8. Čitanje na  glas ili u sebi ?
-Čitanje u sebi. 



9. Da li čitaš redom ili preskačeš stranice ?
- Čitam redom .

10. Da li lomiš knjigu ili je čuvaš ?
- Čuvam je , ali ako sam uzela knjigu iz biblioteke onda je još  više pazim. 

11.Da li pišeš po svojim knjigama ? 
- Ne . Ponakad nešto podvučem , ali ništa ne pišem. 

Napišite mi vaše odgovore na ova pitanja u komentarima .

Ema ❤️



Comments