Junski wrap up

Ćao svima ! Današnji post je junski wrap up , tačnije - šta sam pročitala u junu . Post će biti dosta kratak zato što sam u junu pročitala samo 2 knjige i 76 strana treće  .

Popis knjiga koje sam pročitala u junu :

1. Ana Karenjina - Lav Tolstoj
2.Talentovani gospodin Ripli - Patriša Hajsmit





Kao i u prošlom postu , idem hronološki , prva knjiga koju sam pročitala je ruža ruske književnosti - ,,Ana Karenjina ". Izdavač moje knjige je Vulkan .






Znam da je dosta mojih vršnjaka eskiviralo čitanje ove knjige - pročitali su prepričano ili su pogledali film . Na pola čitanja sam htela da odustanem , pa sam i ja tražila prepričano i naletela sam na Miličin ( Knjigatron) video na ytu i od mi je nekako vratio volju i želju za daljim čitanjem . Verujem da svi znamo kako se Anin život završava , ali nisam očekivala to toliko brzo . Ako razmišljate da je pročitate , odlična je , ali možete i bez nje .
                                           Ovoj knjizi sam dala 5 zvezdica . 
                                           Recenzija na goodreadsu
                                          Ova knjiga na goodreadsu
                                                Miličin video
                                       




Sledeća knjiga koju sam pročitala je bila ,,Talentovani gospodin Ripli" od Patriše Hajsmit . Ovu knjigu sam uzela iz biblioteke , pa ne znam koji je izdavač . Ovu knjigu sma pročitala u sklopu book cluba na goodreadsu pod nazivom ,, ONA je to napisala ?" .




U pitanju je psihološki triler . Pratimo Tomasa Riplija , njegovo putovanje iz Amerike u Evropu ( Italiju) , njegov život , ubistva u knjizi , putovanja po Italiji , Francuskoj i Grčkoj . Dosta sam uživala u ovoj knjizi , imate moju toplu preporuku ako ste planirali da je pročitate ovog leta .
                                                   Dala sam joj 5 zvezdica . 
                                                  Recenzija na goodredsu
                                                  Ova knjiga na goodreadsu
                                                  ONA je to napisala ?


I na kraju sam pročitala 76 strana ,,Legende" od Mari Lu . Izdavač je Urban Reads . Za sad mi se dopada , ali više o njoj  u sledećem wrap up-u .


Napišite mi u komentarima šta ste pročitali u junu .

Ema❤️


Comments