Rapid Fire book tag

Ćao svima ! Današnji post je rapid fire book tag , koji sam videla kod GirlReading i učinio mi se zanimljivim . Pretpostavljam da je ovo nedelja book tagova .






1. Knjiga u fizičkom obliku ili e-knjiga ? 
- Knjige u fizičkom obliku .

2. Knjige u tvrdim koricima ili u običnim ( tankim) koricima ?
- Tvrde korice , ali takve knjige uglavnom imaju mnogo strana .

3. Trilogije ili serijali ?
- Trilogije .

4. Heroji ili zlikovci ?
- Heroji .

5. Knjiga koju želiš da svi pročitaju ?
- ,,Mi deca sa stanice/kolodvora Zoo" .

6. Preporuči underrated knjigu ?
- Ima ih više .

7. Knjiga koju si poslednju pročitala ?
- ,,Uzdanica" -Mari Lu .

8. Poslednja knjiga koju si kupila ?
- ,,Hej, nisam ti to pričala !" - Momo Kapor .

9. Najčudnija stvar koju si koristila kao bookmarker ?
- Parče wc papira .

10. Polovne knjige ?
- Da ! Imam osećaj da takve knjige imaju ,,dušu" , korišćene , sa već slomljenim koricama .

11. Top 3 žanra ?
- Ne mogu da se odlučim samo za 3 . 

12. Pozajmljena ili kupljena knjiga ?
-  Kupljena knjiga , zato što sam očajna u vraćanju knjiga - osim ako nije iz biblioteke . 

13. Likovi ili zaplet ?
- Zaplet . 

14. Kratke ili duge knjige ? 
- Duge knjige . 

15. Kratka ili duga poglavlja ? 
- Kratka poglavlja . 

16. Navedi 3 knjige koje se prve setiš ...
- ,,Šampion" , ,,Ringišpil" , ..Okean tišine" . 

17. Knjige koje te nateraju da se smeješ ili  te nateraju da plačeš ? 
- Koje me nateraju da se smejem .    DOSTA SMO PLAKALI  . 

18. Naš svet ili fiktivni svet ? 
- Naš . 

19. Audioknjige : da ili ne ? 
- Da ! 

20. Da li ikad osuđuješ knjigu po koricama ? 
- Ne . Ima toliko divnih korica koje ponekad nemaju veze sa pričom , ali obožavam da vidim lepe korice . 

21. Adaptacija knjige u film ili knjige u seriju ? 
- Knjige u film . 

22. Da li postoji film ili serija koju voliš više nego knjigu ? 
- Ne . Barem je ja do sad nisam pogledala . 

23. Serijali ili jedna knjiga ? 
-Ovde zaista ne mogu da izaberem jedan odgovor . 


 Nadam se da va se ovaj post dopao . Napišite mi vaše odgovore u komentarima .

Ema ❤️

Comments