Šta planiram da čitam sledeće

Ćao svima ! U današnjem postu vam pišem o knjigama koje planiram da pročitam u   budućnosti .
Neke od ovih knjiga su lektire za 3.godinu srednje škole , a neke su beletristika koje mi stoje od 2016. godine  na polici , a nisam ih pročitala .

Trenutno čitam ,, Šampion" - Mari Lu i planiram da je danas završim .



Uzela sam 2 knjige iz biblioteke : ,,Evgenije Onjegin" i ,,Lolita" .Knjigu ,, Evgenije Onjegin" sam imala u drugoj godini kao lektiru i baš sam uživala u čitanju .



Od lektira za 3.godinu : ,,Seobe I " , ,,Nečista krv" i ,,Koštana" .




A od knjiga koje mi stoje  milion godina na polici  : trilogija Zoi Sag ,,Onlajn devojka" .



Znam da je ovaj post dosta kratak , ali htela sam da vas obavestim o knjigama koje želim da pročitam. Nadam se da ste uživali u ovom postu .

Ema ❤️


Comments

  1. Que artigo sensacional, seu blog é muito bom mesmo, estou toda semana visitando e lendo seus artigos.

    Parabéns!

    Meu Blog: Axé da Sorte

    ReplyDelete

Post a Comment