The Summer Reader book tag

Ćao svima ! Današnji post je the summer reader book tag  . Ovaj tag sam videla kod Hailey in Bookland .

1. Limunada : izaberi knjigu koja je počela dobro , ali je postala bolja dok si išla dalje ?
- ,,Talentovani gospodin Ripli " - Patriša Hajsmit .


2. Zlatno sunce : izaberi knjigu koja te je naterala da se smeješ puno dok si je čitala . 
- ,,Gde si nestala ,Bernadeta?" - Marija Semp . 


3.Tropsko cveće : izaberi knjigu čija se radnja dešava u stranoj državi .
-  ,,Šest vrana" - Li Bardugo .



4. Hladovina : izaberi knjigu u kojoj je misteriozan lik prvi predstavljen .
- ,,Legenda" - Mari Lu .



5. Pesak : izaberi knjigu koja je bila kao u delovima i zaplet se jedva pojavio .
- ,,Grrrin " - Karen Duve .


6. Zelena trava : izaberi lika koji je pun života i ,,natera" te da se smeješ .
- To je Arkadija Darel iz ,,Druge Zadužbine" Isaka Asimova .



7. Lubenica: izaberi knjigu sa sočnim tajnama .
- ,,Teorija svega" - Džejn Hoking .



8.Letnji šeširić : izaberi knjigu koja te upoznaje sa  velikim svetom .
- Iskreno , ovde mi je bilo jako teško da se odlučim , ali izabrala sam ,,Crvenu kraljicu " - Viktorija Ejvjard .



I to je to što se tiče ovog taga . Nadam se da ste uživali u ovom postu , što se tiče fotografija knjiga uglavnom sam koristila starije fotografije zato što sam skoro sve knjige ranije spominjala . 

Ema ❤️ 


Comments