Trilogija ,,Legenda" - Mari Lu

Ćao svima ! Ovo je moja prva recenzija od kako sam promenila adresu bloga i od kako sam se odlučila da pišem samo o knjigama . Danas vam pišem o trilogiji ,,Legenda" autorke Mari Lu .



Mari Lu je rođena 11.jula 1984. Autorka je trilogija ,, Legenda" i ,,Mlada elita" i knjiga : ,,Batman : Noćobdija" , ,, Ratskršće " i ,,Rasplet" . Uglavnom u izdanju izdavačke kuće Urban Reads . 


Trilogija se sastoji od 3 knjige : ,,Legenda" , ,,Uzdanica" , ,,Šampion" .

Ja sam ove knjige uzela na sajmu knjiga još pre par godina , pa im ne znam tačne cene . Na sajtu Urban Reads-a su vam knjige jeftinije , pa vam preporučujem da ih poručite sa sajta ili ih uzmete za vreme neke njihove akcije ili na sajmu . Ove knjige sam progutala za oko 20 dana , mislim mogla sam i za manje , ali imala sam neke obaveze . Ova trilogija me je odvela na rolerkoster emocija , smejala sam se i plakala.


,,LEGENDA "



GODINA IZDANJA: 2014
BROJ STRANA: 306
FORMAT: 13 x 20 cm
PREVELA: Jasmina Marković Karović  
IZDAVAČ : URBAN READS 

MOJA OCENA : 5⭐
Legenda na Urbanovom sajtu

Recenzija na goodreadsu
Ona je VUNDERKIND. Rođena u elitnoj porodici, u najbogatijem sektoru, odgajana je i obučavana za najviši čin vojske Republike.
On je LEGENDA. Rođen u sirotinjskom sektoru, postao je najvispreniji i najtraženiji kriminalac koji se ikada pojavio u Republici.
Vojska Republike šalje svoju uzdanicu u misiju koja će je, ukoliko je uspešno izvrši, vinuti u zvezde. Sve što treba da uradi jeste da uhvati Legendu, i privede ga pravdi.
,,Legenda" je prva knjiga u serijalu u kojoj se upoznajemo sa tim svetom . Radnja se dešava u Americi u toku moderne verzije građanskog rata - izmedju Kolonija i Republike . 
U ovoj trilogiji pratimo 2 ličnosti : 
1.Džun , 15.godina , uzdanica Republike , savršen vojnik . 
2.Dan , 15.godina , najtraženiji kriminalac Republike . 
Dan je ubio nekog bliskog Džun , ona je postavljena da ga pronađe . Međutim rađa se jedna prelepa ljubav .
Ovde su poglavlja dosta kratka , jako se brzo čita , nisam je ispuštala iz ruku . 


                                                        ,, UZDANICA "


GODINA IZDANJA: 2015
BROJ STRANA: 302
FORMAT: 13 x 20 cm
PREVELA: Jasmina Marković Karović
IZDAVAČ : URBAN READS 

MOJA OCENA : 5⭐

Džun, ponos i uzdanica Republike, sada je najtraženiji izdajica. Dan, najtraženiji kriminalac Republike, sada je miljenik naroda i glavna uzdanica Patriota.
Mogu li Dan i Džun iz senke da savladaju Republiku, i da li je Republika zaista njihov najveći neprijatelj? 
Ovde pratimo njihov put od kako su postali 2 najtraženije osobe u Republici . Nekim čudnim putem su došli do Kolonija . Vratili su se u Republiku , podržavaju vladajući sistem koji ,,predsednik" ( njegova pozicija predsednika se u ovom svetu zove drugačije ) želi da promeni . Džun odbija ponudu da postane druga osoba Republike ( kao premijer) . A bilo je i romanse izmedju nje i predsednika .
Ovde su već poglavlja malo duža , malo se sporije čita od prve knjige , ali i pored toga se dosta brzo čita . 


                                                    ,, ŠAMPION "



GODINA IZDANJA: 2015
BROJ STRANA: 286
FORMAT: 13 x 20 cm
PREVELA: Jelena Đorđević Knežević 
IZDAVAČ : URBAN READS

MOJA OCENA : 5⭐ 
On je LEGENDA. Ona je UZDANICA. Ko će postati ŠAMPION?
Treća knjiga i poslednja u serijalu je za mene bila najveće iznenađenje . Puno toga se dogodilo . Džun je dobila virus / kugu .  Dan je izgubio pamćenje . 
Ovde postoji odlomak na kraju knjige kao 10 godina gde se ponovo susreću . Džun je bila i sa predsednikom u vezi .  A ostatak ćemo saznati tek u oktobru 2019 kad izađe novela . Poslednjih 30 strana sam preplakala . Imala sam neki čudan osećaj kao da je žurila da završi roman što pre .
U ovoj knjizi su poglavlja najduža - nema pravila -  od 10 pa do 20 strana . Radnja najbrže teče , tako da mi je promaklo čak i tih 20ak strana . 

GENERALNO 


Odlično napisane knjige vredne pomena . Radnja sve brže i brže teče iz knjige u knjigu , drže pažnju i samo sam se par puta smorila u toku cele trilogije i to na 3-4 strane . Vredi ih pročitati , ako imate vremena i volje . 

GENERALNA OCENA : 5⭐

Nadam se da ste uživali u ovom postu . Da li ste čitali ovu trilogiju i da li vam se dopala?

Ema❤️




Comments