Obaveštenja vezana za blog , life update + iznenađenje !

Ćao svima ! Znam da jaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkooooooo dugo nije bilo postova , ali ja nisam imala vremena - manjak organizacije .

Life update : 

Počela je škola , a to znači da  ja imam manje vremena da čitam i da vam pišem postove . Ja ću se truditi da postovi idu redovno , mada ne mogu baš sve da garantujem . Idem u školu u kojoj je nastava skoro ceo dan + treba da vežbam , a da mogu da vam objavim postove moram i da čitam . 








Blog update : 

Postovi će izlaziti jednom nedeljno - najverovatnije nedeljom posle podne . Postovi će biti vezani  za knjige koje planiram da pročitam , knjige koje sam pročitala , recenzije i  poneki booktag . 

Iznenađenje 



I sad je vreme za iznenađenje ! Neki već možda znaju - koji me prate na goodreadsu . Ako  me ne pratite to možete učini ovde . 

Ja imam svoj book club - Zajedničko čitanje knjiga . Počeo je sa radom 1.9,2019. ali ja nisam stigla da vas obavestim . Čitamo klasike , po principu poglavlje ili dva dnevno . Ako vam se dopada ideja , možete da nam se priključite .  Ja ću sad na svoj blog dodati ikonicu za book club .  Ali više o mom book clubu u sledećem postu ! 

To je sve što se tiče ovog posta  . Nadam se da vam se dopao ! Družimo se sledećeg vikenda ! 

Ema❤️




Comments