Tbr za oktobar

Ćao svima ! Po naslovu možete da zaključite da vam danas pišem o knjigama koje želim da pročitam u oktobru . Neću puno ulaziti u knjige - ostavljam to za wrap up ili za recenziju .

1. ,, Ujka Vanja" - Anton Pavlovič Čehov 

Ovo mi je školska lektira i već sam je pročitala . Više o njoj u oktobarskom wrap up-u .



2. ,,Zelena milja" - Stiven King 

Zbog ove knjige sam jako uzbuđena . Čitam je za #sugarbookclub i baš se radujem . Ovo je prvi Kingov roman koji čitam . Ako imate preporuke  za Kinga - pišite ih u komentarima .





3. ,,Gospodar muva" - Vilijem / Vilijam Golding 

Ovo je knjiga koju čitamo za moj book club ( više  o mom book clubu  ) u periodu 7.10. - 18.10 .



4.Planiram da završim sve knjige ( i serijale )  koje sam počela u avgustu : 

,,Beleške jedne Ane" - Momo Kapor
,,Kraljev kavez" - Viktorija Ejvjard






5. ,,Dom gospođoce Peregrin za čudnovatu decu" - Ransom Rigs 

Planiram da pročitam ceo serijal - ne znam kako , ali da .  Čitam  sa još  par prijatelja .



6. ,,Stakleni presto" - Sara Dž. Mas 

Prvu knjigu u ovom serijalu čitam sa još par prijatelja  , a ostatak serijala planiram sama da pročitam ( jedino ako neko ne želi da mi se priključi - @citanjeija / moj profil na Goodreadsu javite mi se tamo) . 




Ako budem pročitala barem pola od ovoga biće super ! Šta vi planirate da pročitate u septembru ? 

Nadam se da ste uživali u ovom postu ! 

Ema❤️


Comments