Wrap up za avgust

Ćao , u današnjem postu vam pišem o knjigama koje sam pročitala u avgustu .U avgustu sam pročitala 6 knjiga .


                                                                   



1. ,,Lolita" - Vladimir Nabokov 




Ovo je jedan od dva romana koji su dobili nagrade za najbolje delo  ikada napisano na engleskom jeziku . Nabokov je ovo delo napisao i na ruskom jeziku . 

U ovoj knjizi pratimo H.H. i njegovu priču - od prve ljubavi , pa do njegove starosti . Uživala sam u prvom delu gde opisuje život sa prvom ženom u Evropi , odlazak u Ameriku , drugi brak . Očekivala sam da će i drugi deo biti sličan prvom - ali nije bio . Drugi deo je bio putopis po Americi . Mislim da svi znamo radnju ove knjige , pa neću puno pisati .

Ovu knjigu sam čitala za grupu na Goodreadsu ,, 2019 Reading Challenge " , a film nisam gledala .

Prvi deo : 5⭐
Drugi deo : 3⭐
Ukupna ocena : 4⭐

Moja recenzija na goodreadsu

2. ,,Kradljivica knjiga" - Markus Zusak




O ovoj knjizi  spremam zaseban post koji će izaći ove ili sledeće nedelje . Ovu knjigu sam čitala za #sugarbookclub koji vodi @sugarreads na instagramu . 
Knjiga me je oduševila ! Progutala sam je za oko 30h sa sve spavanjem , a ima 500+ strana . 

Ocena : 5 ⭐


3. ,,Queen Song" - Viktorija Ejvjard 





Ovo je prva novela u seriju ,,Crvena kraljica" koji sam čitala ( i još uvek čitam ) sa par drugara . 

Meni nije bila ništa specijalno , ali je opet imala neki zanimljiv šarm .  

U ovoj knjizi pratimo priču sadašnjeg kralja i pokojne kraljce . Kako su se upoznali i kako je ona spletkama došla na tron . 

Ocena : 4 ⭐

4. ,, Steel Scars " - Viktorija Ejvjard 




Ovo je druga novela  u serijalu ,, Crvena kraljica" . 

Ovde pratimo Skerletnu stražu i njihove podvige . A Ejvjard je ovde fino najavila događaje iz 1. knjige . 

Ova me je ipak malo više oduševila nego prva novela i ova je prava četvorka .  

Ocena : 4 ⭐  


5. ,, Crvena kraljica" - Viktorija Ejvjard




 Ovo je prva knjiga u serijalu ,, Crvena kraljica " . Ovu knjigu sam prvo pročitala prošle godine u avgustu . Prošle godine sam joj dala   5 ⭐ , a ove godine je spala na 3 ⭐ . Svakako kad budem pročitala ceo serijal - napraviću post . Pa ćete tamo čuti sve detalje .


Moja recenzija na goodreadsu

6. ,,Stakleni mač " - Viktorija Ejvjard

Ovo je druga knjiga u serijalu ,, Crvena kraljica" . Zbog previše lične povezanosti i previše emocija ovoj knjizi sam dala 5 ⭐.


Moja recenzija na goodreadsu

A pročitala sam i pola knjige ,, Kraljev kavez" - Viktorija Ejvjard ( 3. deo ) , a i 1/3 romana ,,Beleške jedne Ane" - Momo Kapor .



To je bilo to što se tiče ovog posta . Znam da baš kasnim sa ovim postom , ali bukvalno nisam imala vremena . Do kraja nedelje možete očekivati još jedan post .  Šta ste vi pročitali u avgustu ?


Ema ❤️


Comments