Wrap up za septembar

Ćao svima ! U današnjem postu vma pišem o knjigama koje sam pročitala u septembru . U septembru sam pročitala samo 3 knjige  , ali odlične .

1. ,, Rebeka" - Dafne di Morije



Ovo je jedna prelepa knjiga koja me je oduševila . Nju sam pročitala za book club ONA je to napisala  ( koji trenutno nije u funkciji , ali je bio ) .

U knjizi pratimo gospođe de Vinter - prvu i drugu . Prva je umrla i sve u vili u Menderleju podseća na nju , na njeno prisustvo , kao da je još uvek tu.  Nova gospođa de Vinter je duplo mlađa od gsopodina de Vintera . U početku je gospodin de Vinter divan , prelep , šarmantan . Međutim da li je gopodin de Vinter toliko divan i kakvu tajnu krije more  Manderleja ?

Knjiga je divna  ! Ja sam se iskreno uplašila na par momenata . Knjiga je u prstenastom obliku - prvih par i poslednjih par poglavlja nemaju bilo kakve veze sa glavnom pričom . Ja sam  se oduševila pričom i ovu knjigu sam pročitala za 2 dana , a knjiga ima oko 500 strana . Iznenađenje godine !

Ocena : 5 ⭐

Moja recenzija na goodreadsu

2.  ,, 1984" - Džordž Orvel


Ovu knjigu smo čitali u mom book clubu ,, Zajedničko čitanje knjiga" ( više o mom book clubu ovde ) za septembar .

Ovo je bilo prvo Orvelovo delo koje sam pročitala . Raspametio me je svojim vizijama o budućnosti , idejom Velikog brata , prošlosti koja se u 3 minuta  izmeni , stvaranju novog govora svakih godinu dana , vrstama mučenja u sobi 100 nešto ( zaboravila sam tačan  broj , valjda je 101 ) ... Imala sam problem sa koncentracijom  , ali sam uspela da se izborim i sa ovim delom . Ali svakako preporuka ! Razmišljam da napravim blog post samo o ovoj knjizi .

U knjizi pratimo Vinstona Smita - njegov život , posao , kako je odbijao da se prilagodio , radio je nešto što je ilegalno i posle je završio iza rešetaka .


Ocena : prvobitno je bila 4 ⭐ , a onda sam je zbog sledećeg naslova promenila u 5 ⭐ .
Moja recenzija na goodreadsu

3. ,,Životinjska farma" - Džordž Orvel



,,Životinjska farma" je satira Džordža Orvela koja mi se mnogo dopala . Govori o tome kako životinje preuzimaju farmu , bore se za svoja prava i postavljaju sami pravila .

Uglavnom ovo je Orvel maestralno napisao ! Očarao me , ja nemam drugo objašnjenje . 😂
Zbog ove satire sam podigla ocenu ,,1984" jer se tek ovde uviđa njegov potencijal , maštovitost i majstorstvo da napiše odlično delo .

Ocena : 5⭐
Moja recenzija na goodreadsu

Nadam se da ste uživali u ovom postu . Ovo sad izgleda kao da ja olako dajem 5 ⭐ , ali nije tako .  Ovim postom se završava moje kašnjenje i sad ćete redovno imati postove za svaki mesec . Šta se vi pročitali u septembru ?

Ema❤️

Comments