,,Kradljivica knjiga" - Markus Zusak

Ćao svima ! U današnjem postu vam pišem o knjizi ,,Kradljivica knjiga" Markusa Zusaka koju sam pročitala u avgustu .



Naziv originala : The Book Thief 
Izdavač : Laguna 
Br.strana : 533

Radnja ove knjige dešava se za vreme Drugog svetskog rata u Naističkoj Nemačkoj 1939.-1943. 
U  knjizi pratimo malu Lizel Meminger i njemu životnu priču , tačnije kako je postala Kradljivica knjiga . Pratimo njenu priču u malom gradu Molhing u kojem stanuju ona , njena hraniteljska porodica , njen najbolji drug Rudi , njene komšije . 

Početak knjige je zaista strašan - Zusak je tu uspeo da napravi pravu atmosferu Drugog svetskog rata, kao da smo sad u njemu . U daljem toku romana dobijamo jednu toplu priču o porodici , o ocu koji svira harmoniku za Lizel , brizi o jednom bokseru .  Nestašluke koje su pravili Lizel i Rudi su mi bili preslatki ... krađe voća , povrća i na samom kraju knjiga . 

Ako mislite da će vas ova knjiga podsetiti na ,,Dnevnik Ane Frank" - neće . Jeste da su ove dve knjige vezane za isti vremenski period , ali nisu iste . Ana Frank je pisala dnevnik , a ovu knjigu pripoveda smrt i zato je ova knjiga prelepa i posebna . Tih godina smrt je imala previše posla , a ipak je tri puta posetila Lizel . 

Ja sam zaista uživala i ovoj knjizi . Ovo je prvi roman Markusa Zusaka koji sam pročitala i oduševljena . Pročitala sam i epilog , a ja to skoro nikad ne radim . Progutala sam je za oko 30h sa sve spavanjem . Imala sam par problema , ali sam knjizi dala 5 ⭐ . Za ovu knjigu imate moju preporuku . Po ovoj knjizi je rađen i film , ali ga nisam pogledala . 

Za ovu knjigu sam napisala svoju  najdužu recenziju na Goodreadsu koju možete pročitati ovde . 

Knjiga na Laguninom sajtu

Izdvojila sam i par citata : 

Ponekad me to ubija , kako ljudi umiru . 

Moje je srce umorno . Srce jedne trinaestogodišnjakinje ne bi trebalo ovako da se oseća .
  

To je sve što se tiče ovog posta . Nadam se da ste uživali u ovom postu . Da li ste pročitali ovu knjigu ili pogledali film i koji su vaši utisci ?

Ema ❤️ 

Comments

  1. Predobro napisano. Za knjigu sam čula, ali je nikad nisam pročitala, a djeluje mi odlično. Sjajan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ! Pročitaj je , poprilično je zanimljiva <3

      Delete

Post a Comment