Novembarski tbr

Ćao svima ! U današnjem postu vam pokazujem knjige koje želim da pročitam ovog meseca .
Biće ih malo , ali imam puno obaveza  .




1. ,,Ubiti pticu rugalicu" - Harper Li

Ovu knjigu čitamo u novembru za Zajedničko čitanje knjiga u periodu 4.11. - 19.11. Iskreno se radujem što ću napokon pročitati ovu knjigu .






2. ,, Ratna oluja" - Viktorija Ejvjard

Ovo je poslednji deo tetralogije ,, Crvena kraljica" i iskreno se nadam da ću je što pre završiti . Ovo čitam sa još par prijatelja .




3. ,,Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu " - Ransom Rigs

Ovu tetralogiju sam htela da pročitam još odavno međutim nisam imala vremena .



4. ,,Hej, nisam ti to pričala !" - Momo Kapor

Ovo je nastavak knjige ,,Beleške jedne Ane" koje sam pročitala u oktobru . Mnogo mi se dopala , pa ću pročitati ovaj nastavak .




Ovaj tbr sam objavila na instagramu , međutim par stvari se promenilo . Ovog vikenda ću raditi buddy read za knjigu ,, Dečak u prugastoj pidžami" - Džon Bojn .

Radi se o 1942. godini i malom Brunu koji se seli iz Berlina . Ovu knjigu sam uzela na Sajmu , ali će o Sajmu izaći poseban post  .




A dobila sam i 2 lektire za ovaj mesec . To su ,, Nečista krv" i ,,Koštana" Borisava Stankovića .




To je sve što se tiče ovog posta . Nadam se da vam se ovaj post dopao . Koji je vaš tbr ?

Ema❤️

Comments