Oktobarski wrap up + obaveštenje

Ćao svima ! U današnjem postu vam pišem o knjigama koje sam pročitala u oktobru i želim da vam nešto objavim zbog čega sam mnogo uzbuđena ! Pre svega toga vam dugujem objašnjenje što me nije bilo dugo . Pola novembra nije puno , ali za mene i za blog ipak jeste .



Povredila sam šaku još u oktobru , samo što sam tad imala spremljenje postove za novembar (1 ili 2).
Sve ovo sad vam kucam samo levom rukom i treba mi 3 000 godina i za jednu običnu poruku , a za post kao što je ovaj - večnost . Imam jake bolove u desnoj šaci i nosim nešto slično ovome , trebalo mi je neko vreme da se naviknem da sad imama samo levu šaku koju mogu da koristim narednih par meseci . Ali da vas ne mučim ovim temama , pređimo na knjige .

U oktobru se nisam proslavila što se tiče čitanja pogotovo što sam bila bolesna , pa sam pola oktobra prespavala , a onda su počeli bolovi i onda sam malo zabola sa čitanjem . Pročitala sam 4 knjige - nije puno , a nije ni malo .

Spisak knjiga : 

,,Ujka Vanja" - Anton Pavlovič Čehov 
,,Beleške jedne Ane" - Momo Kapor 
,,Gospodar muva" - Vilijam Golding 
,,Kraljev kavez" - Viktorija Ejvjard 



Knjige ,, Ujka Vanja" i ,,Gospodar muva" nemam kod sebe - njih sam uzela iz biblioteke i vratila sam ih još u oktobru . A trenutno kad vam ovo pišem je kraj novembra  - upsi .



Prva knjiga koju sam pročitala u oktobru bila je drama ,, Ujka Vanja" - Anton Pavlovič Čehov .
 Bila mi je lektira i brzo sam je pročitala , trebalo mi je nekih 2h možda i manje . Dosta je zanimljiva - za jednu kratku lektiru . Radnja je mogla i bolje da se razradi . Tokom čitanja me je užasno nerviralo izdanje izdavačke kuće Školska knjiga . Imala sam i imam neka njihova izdanja  i jednostavno su užasna ! Imala sam osećaj kao da mi nešto nedostaje , a to je bilo pozorište . Želim da odem u pozorište i pogledam predstavu . Ako neko zna gde se prikazuje ova drama - pišite mi na mail ili na instagram : @citanjeija . Ovom delu sam dala 4 ⭐ .


                                    Moja recenzija na goodreadsu
                                    Ujka Vanja na sajtu Školske knjige


Druga knjiga koju sam pročitala bila je ,,Beleške jedne Ane" - Momo Kapor . Ovu knjigu sam pročitala za #sugarbookclub na instagramu koji vodi @sugarreads . Razvukla sam je od avgusta do oktobra . Imala sam i reading slump posle ove knjige jer nisam znala šta sledeće da pročitam . Knjiga je prosto divna ! Opisuje Beograd , Anu , Anin život u Beogradu i  socijalističko vreme . Dala sam joj 5⭐jer me je dosta zasmejala, čak sam i zaplakala . Ova knjiga je jedan pravi rolerkoster emocija u 26 glava . ,,Čitam" nastavak , ali više o tome u nekom narednom postu .


                                      Beleške jedne Ane na sajtu Lagune
                                      Moja recenzija na goodreadsu

Knjiga koju sam pročitala za svoj book club ( Zajedničko čitanje knjiga ) bila je ,,Gospodar muva" - Vilijam Golding . Iskreno, ovu knjigu  sam pročitala samo zbog book cluba . Nije fer da ja , kao moderator , ovu knjigu ne pročitam .
Radi se o dečacima koji su sami na pustom ostrvu i nekako moraju da prežive , i onda se ispostavi da nisu sami na ostrvu - tamo je i Gospodar muva . Dala sam joj 4 ⭐ zbog toga što me je podsetila  na roman ,, Robinzon Kruso" .


                            Moja recenzija na goodreadsu


Poslednja knjiga koju sam pročitala u oktobru bila je ,, Kraljev kavez" - Viktorija Ejvjard . Ovo je 3.deo serijala ,,Crvena kraljica" . Posle odličnog drugog dela , ništa manje nisam očekivala od Ejvjard u 3.delu . I ovu knjigu sam kao i ,,Beleške jedne Ane" razvukla od avgusta do oktobra . Pola sam zaboravila i morala sam da pročitam beleške iz avgusta . Knjiga je sjajna! Samo zbog činjenice da mi je trebalo malo da se vratim u priču , dala sam joj 4 ⭐.


Kraljev kavez na sajtu Urban Readsa
Moja recenzija na goodreadsu


Imam jedno ogromno obaveštenje za vas! U decembru ću raditi #BLOGMAS . #BLOGMAS je moja verzija vlogmasa , samo što nisu vlogovi nego blog postovi i neće izlaziti  svaki dan  već sredom , petkom i nedeljom od 1.12. do 29.12.

To su sve knjige sam pročitala u oktobru . Nadam se da ste uživali ! Šta ste vi pročitali u oktobru ?

Ema❤️

Comments