Knjige koje sam pročitala - jesen 2019. BLOGMAS 2019. #2

Ćao svima ! Znam da kasnim sa ovim postom , ali nisam imala neta par dana . Na instagramu (@citanjeija) sam vam postavila anketu da li želite da objavim 2 posta danas ili svakog dana do kraja nedelje po 1 . Vi ste glasali za to da svakog dana do kraja nedelje ide 1 post dnevno .  U današnjem posti vam pišem o knjigama koje sam pročitala u jesen 2019. Ovo je kao neka revizija jeseni , knjiga , utisaka i ocena . Za mene jesen počinje 1.9. i završava se 1.12. Ne znam zašto , ali tako je .

SEPTEMBAR : 

,,Rebeka" - Dafne di Morije ~ 5⭐


                                             Rebeka na Laguninom sajtu

,,1984" - Džordž Orvel ~ prvo sam joj dala 4 ⭐, međutim promenila sam svoje mišlljenje i dala sam joj 5⭐


                                            Ova knjiga na Kontrastovom sajtu

,,Životinjska farma" - Džordž Orvel ~ 5⭐


OKTOBAR : 

,,Ujka Vanja" - Anton Pavlovič Čehov ~ 4⭐


                                       Ujka Vanja na sajtu Školske knjige

,,Beleške jedne Ane" - Momo Kapor ~ 5⭐


                                       Beleške jedne Ane na Laguninom sajtu

,,Gospodar muva" - Vilijam Golding ~ 4⭐


,,Kraljev kavez" - Viktorija Ejvjard ~ 4⭐


                                   Kraljev kavez na Urbanovom sajtu

NOVEMBAR : 

,,Dečak u prugastoj pidžami" - Džon Bojn ~ 4⭐



                      Dečak u prugastoj pidžami na Vulkanovom sajtu  


,,Koštana" -Borisav Stanković ~ 5⭐



,,Ubiti pticu rugalicu" - Harper Li ~ 4⭐



                         Ubiti pticu rugalicu na Laguninom sajtu

,,Ratna oluja" - Viktorija Ejvjard ~ ovu knjigu još uvek nisam ocenila 


                            Ratna oluja na Urbanovom sajtu

Ovo su sve knjige koje sam pročitala ove jeseni . Nema puno knjiga , ali s obzirom na to na da sam pod bolovima , da sam bukvalno prespavala 2 meseca - ovo je super . Nadam se da ste uživali . 

Ema❤️

Comments