Novembarski wrap up i tbr za decembar - BLOGMAS 2019. #1

Ćao svima! U današnjem postu ću vam pokazati knjige koje sam pročitala u novembru i knjige koje želim da pročitam u decembru .

Današnji post je prvi post u serijalu  BLOGMAS - kao vlogmas , samo ne u vidu vlogova nego postova na blogu i neću ih objavljivati svakog dana već nedeljom , sredom i petkom .


Novembar : 


U novembru sam pročitala 4 knjige ( 3 knjige i 1 dramu ) . Iskreno , nisam zadovoljna . Mislim pola meseca sam bila pod bolovima i baš mi je bilo teško , ali sam ipak pročitala 4 knjige . 

Prva knjiga koju sam pročitala u novembru bila je ,,Dečak u prugastoj pidžami" - Džon Bojn 






Ovu knjigu sam pročitala kao buddy read sa jednim mojim dobrim drugom . 

Godina je 1942. Radnja se odvija u Nemačkoj . Bruno ima 9 godina , živi u jednoj divnoj porodici . Živi sa starijom sestrom , majkom i tatom  . Njegov otac će jednog dana dobiti unapređenje od Hitlera da komanduje Aušvicom i tako su oni primorani da se presele tamo . Bruno tamo nema prijatelja , dok ne upozna dečaka u prugastoj pidžami . 


Knjigu sam uzela na 64.Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu . Dopala mi se , bila je zanimljiva. Znate da volim da čitam knjige koje su vezane za ww2 . Jedina stvar koja me je iritirala je bio nadimak za Hitlera koji je glasio Firi - više zvuči kao nadimak za psa , a ne za vođu . Dala sam joj 4⭐ . 

,,Koštana" - Borisav Stanković 

,,Koštana " i ,,Tašana" su drame Bore Stankovića . ,,Koštanu " sam pročitala kao lektiru . 

Koštana je Ciganka ( ja se izvinjavam) , pevačica i igračica . Celo Vranje je opsednutno njom . A kako je začarala celo Vranje ćete saznati jedino ako pročitate ovu dramu . 

Meni se dopala , dala sam joj 5⭐ . Knjigu sam dala drugarici , pa je nemam kod sebe i nisam mogla da je fotografišem 



,,Ubiti pticu rugalicu" - Harper Li 




Ovu knjigu sam pročitala za ,,Zajedničko čitanje knjiga" . Ova knjiga je klasik američke književnosti. Sve što sam imala da napišem sam napisala ovde . Dala sam joj 4 ⭐. 




I dragulj ove priče  je naravno poslednja ,, Ratna oluja" - Viktorija Ejvjard .



O ovoj knjizi , generalno serijalu ću napraviti post u budućnosti . Pa ćete tad čuti sve , ja sam još uvek puna utisaka , pa je knjiga neocenjena .

Decembar : 


U decembru želim da pročitam 5 knjiga .  Planiram da pročitam serijal ,, Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu"  Ransoma Rigsa , onda ,,Hej nisam ti to pričala " Mome Kapora ,  ,,Ime ruže" Umberta Eka i ,, Zovi me svojim imenom" Andrea Asimana . 




Sve ove knjige osim ,, Ime ruže" ste već videli negde ove godine  . To su knjige koje sam uzela , pa ih nisam dovršila , a baš želim da im se posvetim . 

To je sve za ovaj post . Nadam se da ste uživali . Šta vi planirate da pročitate u decembru i šta ste pročitali u novembru ?

Ema❤️

Comments