The Book Blogger Confessions Tag - BLOGMAS 2019. #3

Ćao svima ! U današnjem postu radim ovaj tag . Na njega sam sam naletela na ovom linku . Imate video i kod Milice ( Knjigatron) koji možete videti ovde .






1. Koju knjigu skoro nisu završila ? 
- ,,Zovi me svojim imenom " - Andre Asiman . Ovu knjigu sam počela da čitam još u junu , ali nikako da je završim . Svaki put pročitam po 2-3 strane , ali nikako da mrdnem od 30.strane .

2. Koja knjiga je tvoj guilty pleasure ? 
- Nemam .

3.Koju knjigu voliš da mrziš ? 
- ,,Med i mleko " - Rupi Kaur . Skoro svi moji prijatelji je obožavaju , ali meni se nije nešto dopala. Takvoj poeziji je ipak mesto na instagramu .

4. Koju knjigu bi bacila u more ? 
- Dosta sam razmišljala o ovom pitanju . Nema je , barem je još uvek nisam pročitala .

5. Koju knjigu si najviše puta  pročitala ? 
- ,, Krive su zvezde" - Džon Grin . Više sam je pročitala .

6. Koju knjigu bi mrzela da dobiješ kao poklon ? 
- Nijednu . Bilo bi glupo da dobijem knjigu koju već imam .

7.Bez koje knjige ne bi mogla da živiš ? 
-Mogu i bez knjiga , pogotovo ako upadnem u čitalačku krizu .

8. Koja knjiga te je baš naljutila ? 
-Još uvek nisam naletela na takvu knjigu .

9. Koja knjiga te je rasplakala ? 
- ,,Dečak u prugastoj pidžami" - Džon Bojn . Ovu knjigu sam pročitala prošlog meseca i baš me je rasplakala .

10. Čije korice najviše ne voliš ? ( da ne kažem mrziš ) 
- Defintivno korice serijala ,,Vampirski dnevnici" .  Nekako su mi previše obične , sve su na istu foru.

To je sve za ovaj post . Nadam se da ste uživali .

Ema❤️

Comments