2020.

Ćao svima ! U današnjem postu ću vam pisati o svojim planovima za 2020. Pisaću vam samo o planovima za blog u ovom postu , a u sledećem ću pisati o svojim čitalačkim planovima .
Pre nego što krenem da vam pišem o svojim planovima , dugujem vam objašnjenje što me nije bilo malo manje od 2 meseca .


Najpre , početkom decembra sam dobila terapiju od koje mi se samo spavalo i jelo slatko . Spavala sam po oko 18h dnevno i zaista nisam  imala vremena da čitam ili da pišem postove . U januaru sam imala ispitni rok u školi i od prevelike količine učenja nisam stigla da vam pišem . Sad sam napokon tu i mnogo mi je drago . 

Ove godine nemam puno ciljeva , ali se nadam da ću ih sve ispuniti . 

1. Da pređem 10k pregleda 

Naravno da pregledi nisu neka prevelika stavka , ali meni bi značilo . Trenutno imam oko 9 130 . 

2. Ostvariti saradnju sa nekom izdavačkom kućom 

Ne želim da ovo sad ispadne da ja želim saradnju sa nekom velikom izdavačkom kućom , neka manja je sasvim ok . 

3. Ostvariti saradnju ili se upoznati sa neim bookstagramerom ili booktuberom 

Ovde je sve jasno . 

4. Da pišem više i da budem redovnija ( već fail )  

5.Postovati na blogu 2x nedeljno 

Iskreno , nemam pojma kako ću ovo izvesti , ali se nadam najboljem . 

To je sve što se tiče ovog posta . Koji su vaši planovi za 2020. ? 

Ema❤️

Comments

  1. Nadam se da ces ostvariti sve svoje ciljeve. Odlicno napisan post.

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ReplyDelete
  2. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please pay a visit to Tropika Club now.

    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:

    1.Will Shaving Make Your Hair Grow Back Thicker?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3.The Amazing Powers of Hyaluronic Acid for your Face

    4.The Best Nasi Lemak in Singapore

    5.Top 10 Frequently Drawn Winning 4D Numbers from Singapore Pools"

    ReplyDelete

Post a Comment