Knjiški intervju - Mila Antonović

Ćao svima! Današnji post je nešto novo na mom blogu. Otvaram novi serijal  koji će se zvati Knjiški intervju, u kojem ću ugošćavati različite influensere.  Serijal neće izlaziti po nekom rasporedu, već kako  budem spremala saradnje  ili u dogovoru sa gostom. Moja današnja gošća je Mila Antonović.




Mila Antonović je mlada Youtuberka, učenica jedne beogradske gimnazije. Milu na njenom YT kanalu prati 136 hiljada ljudi, dok je taj broj na Instagramu (@milaantonovic)  za 10 hiljada veći. Mila na društvenim mrežama deli self-love, ljubav prema sebi i drugima, kako ona provodi dan, knjige koje trenutno čita i inspiriše druge da budu drugačiji.

Mila mi je privukla pažnju još početkom 2019. godine. Pratila sam njen Instagram i Youtube kanal. Ubrzo sam shvatila da ona, kao i ja čita puno.

Razlog zašto sam odabrala Milu je taj što smo istog ili sličnog godišta, obe čitamo klasike i podstičemo različitosti.



- Koliko knjiga pročitaš mesečno? 
Mila: Zavisi od ostalih obaveza koje imam tog meseca, nekada pročitam dve, nekada tri, a nekada četiri! 

- Da li imaš određeno vreme dana kada čitaš? 
Mila: Nemam, čitam kada mi se čita. Obično je to nakon ustajanja i predveče, ali u poslednje vreme volim i tokom dana da čitam, umesto da sam na društvenim mrežama. 

- Da li imaš određen broj strana koji pročitaš dnevno? 
Mila: Trudim se da čitam više od pedeset strana, ali nije fiksan broj! 😊 

- Pošto ideš u gimnaziju, da li si pročitala svaku lektiru do sad ili si neku preskočila? 
Mila: U prvoj godini sigurno nisam pročitala sve lektire, ali evo u drugoj godini mogu ponosno da kažem da sam svaku pročitala! 

- Koja ti je najdraža lektira do sad? 
Mila: Najdraže dve lektire do sada su mi ,,Ana Karenjina" i ,,Čiča Gorio". 😊


- Popularna psihologija ili klasici? 
Mila: Uf... teško pitanje. Podjednako ih volim!

- Koja je tvoja savršena knjiga za plažu? 
Mila: Sigurno neki roman koji se lako čita, npr. ,,Jedi, moli, voli" ili ,,Zovi me svojim imenom". 

- Da li čitaš kada putuješ? 
Mila: Uvek! Knjiga i putovanje mi je omiljena kombinacija. Gde god da se putuje, nosim po dve knjige, ako ne i više... zato mi je ranac pretežak... 

- Da li možeš da čitaš uz muziku u pozadini ili ne? 
Mila: Obično čitam u tišini ili uz lagani klavir u pozadini, ne mogu da čitam uz glasnu muziku. 

Hvala puno Mili što je pristala na ovaj intervju, bilo je divno sarađivati s njom! 
Nadam da ste uživali u ovom postu. U komentarima mi pišite ko bi trebalo da bude sledeći gost Knjiškog intervjua. 

Ema ❤️

Comments

  1. Crvenom bojom su označeni linkovi, pa sve što je potrebno jeste da klikneš i bićeš na Home page-u njenog YT kanala. Jao isto što se tiče 3. razreda pogotovo sad zbog ove online nastave jer sedimo kod kuće i ništa ne radimo pa možemo da čitamo i onda nam zada 2 lektire za 2 nedelje... Ja nemam omiljeni period što se tiče književnosti. I meni se dopao Gorio. ;)

    Hvala, pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Great post love to see your post:)
    Tadasana

    ReplyDelete

Post a Comment