TBR za jun

Ćao svima! U današnjem postu vam pišem o knjigama koje želim da pročitam u junu. 


U junu želim da čitam što više, pa mislim da će biti puno knjiga.

Želim da se zahvalim Jeleni (svojoj najboljoj drugarici) što mi je dala neke svoje knjige, jedva čekam da ih pročitam! 

Prve knjige koje želim da pročitam su 3-10. ( ili 9, ne znam tačan broj) knjige iz serijala Vampirski dnevnici. Ranije nisam nešto čitala knjige koje su filmovane ili pretvorene u seriju, ali izgleda da sam počela sve više da ih čitam. Danas sam završila 1.deo, a verovatno ću i 2. 



                       



Ove knjige možete pronaći na sajtu Čarobne knjige . 

Naredne 4 knjige mi je dala Jelena da ih pročitam i da ih joj vratim kad završim. 
Prva knjjga je ,,U potrazi sa Aljaskom" - Džon Grin. Ovo mi je druga knjiga Džona Grina, prva koju sam pročitala bila je ,,Krive su zvezde" pre par godina i mnogo mi se dopala. 



Želim da vam ostavim sinopsis, ali ne znam koji da odaberem pošto se iz Laguninog i Urban Readsovog izdanja razlikuju. Izdanje koje ću ja čitati (i sa fotke) možete naći ovde . 

Sledeća knjiga je ,,Adamova glava" Nebojše Jevrića. Priv put se susrećem s ovim piscem i iskreno jedva čekam. Čini mi se da je knjiga o dopu ili već nečem sličnom. 



Ne znam gde možete naći ovu knjigu. 

Sledeća knjiga je ,,Sve što je lepo ima kraj" Evite Greko. Takođe se prvi put susrećem s autorkom. 



Knjigu i njen sinopsis možete naći ovde . 

I poslednja knjiga je ,, Tajna crnog zeca" - Iv Čejs. Želim ds je pročtam što pre jer mi je Jelena toliko  pričala o njoj da jednostavno ne mogu a da se ne suzdržim. 


Knjigu i sinopsis možete pogledati ovde . 

To je sve što tiče ovog posta. Kakvi su vaši čitalački planovi za jun?

Ema❤️

Comments

  1. Evo me mene posle 8 dana. Videla sam na Instagramu da dosta gledaš anime. Edgar Alan Po je odličan! Evo sad ću pogledati, nisam bila aktivna jer sam imala ispite (koji su se danas završili). :)

    ReplyDelete

Post a Comment