TBR za jul

Ćao svima! U današnjem postu vam pišem o knjigama koje želim ili planiram da pročitam u julu. 




Svoje preporuke za Noć knjige sam postavila na bookstagramu (@citanjeija ), pa nisam želela da ih pišem i ovde, ali ću za sledeću Noć knjige to obavezno uraditi. 

U julu želim da pročitam sledeće knjige: 





,,Tajna crnog zeca" - Iv Čejs, ovu knjigu sam počela da čitam i dopada mi se. Malo je strašna, a ja sam plašljiva, ali držim se nekako. 


Knjigu i njen sinopsis možete pogledati ovde . 

,,Kraljevska prevara" - Stiv Beri, ovu knjigu sam uzela od sestre i zeta. Sinopsis mi zvuči zanimljivo. 



Knjigu i njen sinopsis možete pogledati ovde . 

,,U potrazi za Aljaskom" - Džon Grin, ovu knjigu želim da pročitam jako dugo. 


 Knjigu i njen sinopsis možete naći ovde . 

,,Džentlmen  u Moskvi" - Ejmor Touls, kupila sam je na Sajmu knjiga u Beogradu 2018. Mnogi je hvale i želim što pre da je pročitam. 


Knjigu i njen sinopsis možete pogledati ovde . 

,,Kirka" - Madlin Miler, ovu knjigu je trebalo da pročitam još u junu, ali nisam. Nju je trebalo da pročitam za svoj book club Zajedničko čitanje knjiga na GR-u, ali sam nešto stala na pola i onda sam je naručila za Noć knjige. 


Knjigu i njen sinopsis možete pogledati ovde.  
Klikni ovde da se priključiš diskusiji na GR-u. 

Takođe želim da pročitam i dve knjige J. Benzoni ,, Vrijeme ljubavi" i ,,Velika iskušenja". Za ove knjige stvarno ne znam gde ih možete naći jer su stare. 

 I za  Zajedničko čitanje knjiga ću pročitati ,,Derviš i smrt" Meše Selimovića. 

Izvinite na ovako užasnim fotkama, ali pojedinačne fotke su uglavnom skinute sa interneta jer nisam stigla da ih fotkam. U sledećem postu će biti mojih fotografija (knjiga) i neće biti ovako mutne. 


Koji su vaši čitalački planovi za jul? 📚

Ema❤️


Comments

  1. Ma ništa, pre sam to radila ili samo ovde ili samo na Instagramu, ali sam odlučila da ću raditi to sad na 3 mesta. Kirka je kod nas privukla dosta pažnje, a u svetu je baš dosta manju. Kod nas je ili zbog prelepihh korica ili zboog toga što su svi bookstagrameri odlučili da je kupe... a i procvetala je na Noći knjige jer je bila jedna od najkupovanijih knjiga. Post sam sinoć objavila . :) Ako hoćeš, možeš da se javiš bilo kad, ali ne znam kad ću ti odgovoriti jer su mi isključena obaveštenja. I meni je drago. :)

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da sam otkrila tvoj blog jer sam zaljubljenik u knjige. U potrazi za Aljaskom je jako divna knjiga i čitala sam je. ❤️ A poseticu te na IG_uposto vidim da i tamo imas dosta toga zanimljivog 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Čula sam da je divna. Imam imam :)

      Delete
  3. Sjajna lista. Ništa od pomenutog, osim Derviša, nisam čitala, ali mi je zapala za oko ,,U potrazi za Aljaskom", jer ju mnogi hvale. Što se mojih čitalačkih planova tiče, ne planiram ništa određeno. Uglavnom odem u gradsku biblioteku i tamo izaberem po osjećaju (koji me nikad ne prevari). Divan post i super preporuke.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jeste, nju mnogi hvale, ali je mnogi i hejtuju. U našoj biblioteci je sad zabranjeno kretanje ljudi.Dođeš do pulta, staviš knjige i člansku karticu, a nakon toga spisak s knjigama koje želiš da uzmeš daš radniku biblioteke. Ja još nisam išla jer mi je zabranjeno da idem bilo gde, spadam u rizičnu grupu.

      Delete

Post a Comment