Knjiški intervju - Mila Durman

Ćao svima! U današnjem postu imam gošću i radimo knjiški intervju. Ovog puta moj gost je Mila Durman, autorka web bloga ememblog.rs . Milin blog obožavam i pratim je od samog početka, a velika mi je čast što je ona pristala na ovaj intervju. 


Mila je mlada teen blogerka koja je mnogo uspešna, na svom blogu govori o raznim temama, od business tema do tema za tinejdžere. Na Instagramu je prati 25.5k, dok je taj broj na blogu daleko veći! 


- Koliko knjiga pročitaš godišnje? 
Mila : Ne mogu tačno odrediti koliko knjiga čitam godišnje,  s obzirom na to  da su sve knjige koje čitam različitih žanrova, broja strana i neke knjige su teže, a neke lakše za shvatanje. Prošle godine sam pročitala preko dvadeset knjiga, uglavnom romana, dok se ove godine više fokusiram na knjige koje pružaju znanje i vrednost, kao što su na primer „Međunarodne Finansije“ Konstadina Pušare, „Uvod u digitalni marketing“ Cecilie Figuroa, „Vodič kroz berzu“ Vesne Miladinović.

- Da li čitaš dnevno, ako da, koliko strana? 
Mila: Ukoliko sam u fazi čitanja romana, dnevno pročitam deset pa sve do sto strana, u zavisnosti da li me knjiga veoma zainteresuje. Jednom sam se našla u situaciji sa knjigom “Ako sutra ne postoji” Gijoma Musoa, da mi se knjiga toliko svidela da sam je pročitala za samo dva dana.

    Posle čitanja svake knjige, što uglavnom traje oko nedelju dana, napravim malu pauzu pre nego što počnem sa čitanjem sledeće knjige.

A kada su u pitanju edukativne knjige, njih čitam po poglavljima koja me interesuju i koja mi dalje trebaju u razvitku moga biznisa. Dešava se da jedno poglavlje ima trideset strana, kojih lagano pročitam, ali nakon što to uradim, izvučem beleške i proučavam sve što sam naučila kroz praksu. U tu praksu uložim nekoliko dana proučavanja i vežbe, nakon čega mogu da nastavim sa drugim poglavljem.

                                                         - Koja ti je omiljena lektira? 
Mila: Ana Karenjina, definitivno!

                                                          - Da li možeš da čitaš uz muziku ili ne? 
Mila: Samo uz klasiku, nikako uz druge žanrove, previše me ometaju u čitanju.

Muziku uglavnom ne volim da slušam dok čitam knjige. Dok se fokusiram na knjigu, ili u mom slučaju romane, volim da stvaram slike i zvuke u svojoj glavi, volim da kroz pisani tekst doživim dešavanja u romanu kao da sam i sama bila prisutna tokom dešavanja. Muzika mi kvari doživljaj, ali ponekada mi bude I od koristi, kao na primer u autobusima, školi ili na javnim mestima, gde je buka i gde ne mogu da se fokusiram na knjigu zbog dešavanja oko mene. Tada pustim klasičnu muziku, pojačam je toliko da ljude oko sebe ne čujem, i onda nastavim sa čitanjem knjige. Doživljaj nije isti kao bez muzike, ali bolje išta nego ništa!

                                                          - Koji ti je omiljeni žanr? 

Mila: Kombinacija trilera i romantike, ništa lepše od toga! Pored ove mešavine žanrova takođe izuzetno volim fantastiku. 


 

                          

    - Da li možeš da preporučiš meni i mojim čitaocima knjigu, ili više njih, iz tog žanra

Mila: Veoma teško pitanje, moram da priznam. Definitivno bih izdvojila knjige mog omiljenog pisca Gijoma Musoa ,,Central park”, ,,Ako sutra ne postoji”, ,,Devojka od papira” i ,,Devojka iz Bruklina”. Pored toga, izdvojila bih i trilogiju Mišel Zink ,,Proročanstvo sestara”, koja je jedna od mojih omiljenih serijala! Nije baš triler i romantika, ali je fantastika.

   Romani sa ljubavnom tematikom ili akcioni? (Ovo pitanje sam postavila jer znam da voliš seriju La casa de papel)

Mila: Vidim da si odlično obavila istraživanje, zaista ti skidam kapu! Da, La casa de papel je prosto zapanjujuća serija kojom sam oduševljena! I ako izuzetno volim ovu seriju, moram vas razočarati I reći vam da trenutno mi ne prijaju baš isključivo romatične i isključivo akcione knjige.

Probala sam da ih čitam, ali iz nekog razloga me ti žanrovi trenutno ne ispunjavaju. Možda bi mi se svidela neka mešavina žanrova romantike, akcije, trilera i fantazije, ali odvojeno ova dva žanra ne mogu da čitam.

Šta da vam kažem, izuzetno sam probirljiva :D

                                -    Koja je tvoja omiljena book-to-movie adaptacija?

Mila: Nisam čitala puno knjiga koje su pretvorene u film, možda bih mogla da izdvojim trilogiju ,,Pedeset nijansi – Siva” E. L. Džejms i “Ana Karenjina” Lava Tolstoja. Po mome mišljenju, ove dve knjige su savršeno prerađene u video izdanje.

                                   - Da li čitaš kada putuješ? 

Mila: Obavezno, bez knjige se na putovanje ne ide!

Moja mama i ja obožavamo da čitamo knjige, a knjige su obavezne kada se ide negde na put. Tako da ona ponese knjigu za sebe, ja knjigu za sebe I jednu knjigu višak, pa se kasnije razmenjujemo :D

Uglavnom dok sam na putovanju knjige čitam u prevoznim sredstvima (u avionu, vozu, autobusu) i na plaži.

        -   Iako ove godine nećemo ići na more, koja je tvoja preporuka savršene knjige za plažu?

Mila: Mislim da to sve zavisi do žanra koji ljudi vole da čitaju. Mada, za plažu smatram da su neke od najboljih knjiga “Grof Monte Kristo” Aleksandra Dime, “Pisma iz Srbije” Bojana Ljubenovića, “Ostani kraj mene” Gijoma Musoa, “Faktor bivši” Eve Vuds,  “Ćerka čarobnica” Dorote Terakovske. 



Ovim putem želim puno da se zahvalim Mili što je pristala na ovaj intervju! Stvarno je čast imati nju za gošću. Ovde možete posetiti Milin blog. Ja ga svakako preporučujem i rado ga čitam! 


Nadam se da ste uživali u ovom postu, a u komentaru mi možete pisati koga želite sledećeg da vidite u Knjiškom intervjuu. 


Ema❤️

Comments

  1. Super post! Također vec jako dugo pratim Milu na njenom IG profilu, te blogu.Bila mi je dosta velika inspiracija da i ja otvorim svoj blog.🥰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Ja Milu pratim odavno, još kad je imala blog na IG. Drago mi je da ti je ona poslužila kao inspiracija za blog. <3

      Delete
  2. Po prvi put sam na tvom blogu i dopada mi se izgled. Svašta nešto ima tu, jako kreativno u svakom slučaju 😊

    https://tolikootomex.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. A lepo! Baš mi je drago i hvala ti puno! Pošalji mi link kanala, baš me zanima šta snimaš. Imaš Goodreads gde možeš pratiti koliko si knjiga pročitao ove godine, da zadaš sebi neki cilj itd. Ja ga baš dosta koristim i volim. :) <3

    ReplyDelete
  4. Post je odličan. Sam intervju je profesionalno odrađen, a i izbor gosta mi se dopada.❤️

    ReplyDelete
  5. Super post. Imala sam priliku videti Milu na prvom Balkan Blogger festu i devojka je stvarno jos lepsa i umiljatija uživo.
    Prvi put sam na tvom blogu i stvarno je divan.
    😍

    Pratim te ako zeliš uzvrati pošto sam se vratila posle duže pauze. 😇
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment