Knjige koje želim da pročitam u 2021.

 Ćao svima! Vratila sam se ponovo na blog!  Svaki put kad ovo napišem, osećam se čudno jer nisam pisala dugo vremena. Elem, u današnjem postu vam pišem malo više o svojim čitalačkim planovima/željama za ovu godinu. 


Kako sam sama sebe prošle godine opteretila sa 52 knjige, odlučila sam da ću to ove godine na 30. 

Ovaj post počinjem sa serijalima koje planiram da pročitam/završim: 

,,Noćna škola" K.Dž.Doerti  - prvi deo sam pročitala pre 2 - 3 meseca, nisam nastavila dalje, mada imam ceo serijal. 

,,Buntovnik" M.Lu - četvrti deo u serijalu ,,Legenda", koji sam dobila kao poklon za Novu od najbolje drugarice.

,,Iluminae"Ejmi kaufman, Džej Kristof - na policama mi je jako dugo ceo serijal, a nikako da ga pročitam. 

..Zovi me svojim imenom"Andre Asiman - krenula sam ovo da čitam još u junu/julu 2019. stigla do 20.strane i samo stala. Ne znam zašto.

Od domaćih dela želim da pročitam: 

Sva do sada objavljena dela Dušana Kovačevića u  Laguni. 
Za rođendan prošle godine sam dobila njegov ,,Sabirni centar", a u decembru sam pročitala i ostatak drama u tom tomu. Dopale su mi se i jedva čekam da pročitam ostatak.

,,Hazarski rečnik", mada mi je lektira (koju verovatno nećemo stići da obradimo) svakako mi je  ovo delu u planu. 

Klasici koje želim da pročitam: 

,,Majstor i Margarita" Mihail Bulgakov - počela sam je za vreme #eminreadathon (ko ne zna o čemu pričam može da pogleda  ovaj video ). 

,,Džejn Ejr" Šarlot Bronte - jeste, ovo delo još uvek nisam pročitala. 

,,Gordost i predrasuda" i ,,Ema" Džejn Ostin - isti razlozi kao i za ,,Džejn Ejr". 

Jedan od planova za ovu godinu mi je i da više čitam na stranim jezicima: na engleskom, ruskom i italijanskom! 

Na engleskom mi je u planu da pročitam ceo serijal HP, na ruskom barem da počnem ,,Anu Karenjinu" i ako nađem nešto na italijanskom onda i to (ako ne nađem, tu su serije!).


Ovaj naslov je veoma prigodan jer ove godine nemam nikakve ozbiljnije čitalačke planove. Prošle godine sam pročitala 52 knjige, prošla kroz milion i jednu mikro čitalačku krizu, pročitala brdo nekih kratkih knjiga i ooteretila sebe. Ne želim to i ove godine.  

Jedan od tih čitalačkih ,,planova" je i izazov koji je napravila Anja sa IG profila @anja.karenjina , a njen blog možete naći ovde .

Ne znam šta više da napišem, tako da završavam ovaj post ovde. U narednom periodu ću i na YT kanalu pričati o favoritima godine, a potrudiću se da za svaku spomenutu knjigu napišem detaljnije utiske ovde. 


Ema❤️



Comments

  1. Gostei bastante do artigo, muito bom mesmo! Estou amando ler seus artigos e compartilhar com os amigos!


    Meu Blog: Como funciona o Bet69?

    ReplyDelete
  2. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    ReplyDelete
  3. "Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    We are sharing some of our latest featured posts Top 10 Best Stretch Marks Creams in Singapore.

    1.Top 10 Best Body Exfoliators in Singapore

    2.Top 10 Hair Heat Protection in Singapore

    3.Top 10 Best Hair Oils in Singapore

    4.Top 10 Best Under Eye Concealers in Singapore

    5.Q&A: Doranne @themerriedlife"

    ReplyDelete

Post a Comment