Knjiški intervju - Gleb Feels

Zdravo svima!  Moje ime je Emilija i odlučila sam da ću ponovo vratiti serijal ,,Knjiški intervju“ na blog.

 

Moj današnji gost je Gleb Feels. On je zvezda srpskog TikToka i Instagrama, rođen je u Rusiji, a u Srbiju se preselio iz Londona. Trenutno ga na TikToku prati preko 200k, dok je Instagramu prešao 19k. Popularan je zbog svojih snimaka u kojima deli svakodnevicu sa svoje farme.


Glebov instagram

Glebov TikTok





1.     Koliko knjiga pročitaš mesečno?

-        Jednu ili manje, zavisi od posla i slobodnog vremena.

 

2.     Da li tvoj način života utiče na tvoje čitanje?

-        Mislim da da, misllim da na način života svima utiče ono što čitaju, gledaju, doživljavaju.

 

 

 3.     Koji ti je omiljeni žanr?

-        Dobar detektivski roman ili špijunska istorija, ali da bude true story.

 

4.     Da li bi mogao da mojim pratiocima i meni preporučiš neku knjigu ili knjige iz tog žanra?

-        “The Spy and the Traitor” - Ben Macintyre.

 



5.     Da li slušaš muziku dok čitaš ili ti je potrebna tišina?

-        Obično ne, ali volim da imam soft classical background music.

 

6.     Da li imaš svoju omiljenu book-to-movie adaptaciju?

-        The Chronicles of Narnia i Pride and Prejudice (1995 series).

 

7.     Na kom jeziku ti je najlakše da čitaš, a na kom najteže?

-        Najlakše mi je na engleskom, a najteže na srpskom.




 


8.     Da li postoji neki autor iz Srbije čiju si knjigu pročitao i koja te je oduševila? Ako da, koji je to autor i koja knjiga?

-        ,,Beograd kroz ključaonice 100 kuća” - Nenad Novak Stefanovic, mene se baš svidja zato što prica o istoriji najstarih, poznatih, zgrada Beograda. Na ovaj način malo više upoznajem srpsku istoriju , takođe volim nju zato što volim arhitekturu.

 

9.     Pošto ide leto, koje su to 3 knjige koje bi ti poneo na plažu?

-        “The Spy and the Traitor”, “Asthma-Free Naturally” - Patrick McKeown (nema veze ako nemate astmu, baš će vam biti korisno za vase opšte zdravlje), “Think and Grow Rich” - Napoleon Hill

 

10.     Kojeg manje poznatog autora iz Rusije bi preporučio?

-        Aleksej Nikolajevič Tolstoj



 

To je sve što se tiče ovog intervjua. Hvala puno Glebu što je prihvatio moj poziv da bude moj gost.

Pošto još uvek nemam nekih ideja s kim bih mogla dalje u budućnosti da radim intervju, molim vas da mi napišete u komentarima svoje predloge.

E. ♡


Comments