Book haul

Ćao svima ! Današnji post je book haul . U poslednje vreme sam kupila dosta knjiga i odlučila sam da vam ih pokažem . Čisto da ne budem dosadna sa book tagovima .

Kupila sam knjige 3 izdravačke kuće : Urban Reads , Laguna i Štrik .
Urban Reads je u junu imao neverovatnu akciju i kupila sam skoro sve što me je zanimalo .

Idem po izdavačkim knjigama :

Urban Reads 


Cene ovog izdavača ne znam zato što sam ih kupila kad je bio popust . 

Uzela sam komplet ,, Momcima koje sam volela " ,  ,,P.S. I dalje  te volim" ,  ,,Uvek i zauvek , Lara Džin"  


Po prvoj knjizi iz serijala je sniman i film . 




Kupila sam takođe i 3.deo DC ICONS - ,,Catwoman : Dušekradica" autorke Sare Dž. Mas . Uzela sam i kolekcionarsko izdanje zato što i prethodna 2 dela posedujem u običnom i kolkcionarskom izdanju . 






Poslednja knjiga koju sam uzela od Urban Readsa je Obsidio - treći deo u Ilumiae fajlovima . 




Laguna 

Kupila sam par knjiga i u Delfi radnjama . 

Laguna je skoro izbacila Kaporova dela , pa sam ih kupila . Izela sam ,, Beleške jedne Ane" i ,, Hej, nisam ti to pričala " . ,,Hej, nisam ti to pričala" je jedno od novijih Laguninih izdanja - izašla je pre 8 dana . 





Laguna ima ediciju klasika srpske književosti i korice su im prelepe , prosto nisam mogla da odolim i kupila sam 3 knjige : ,,Autobiografija" - Nušić , ,,Zona Zamfirova" - Stevan Sremac , ,,Nečista krv" - Borisav Stanković . Nedostaje mi jedino ,, Blago cara Radovana"- Jovan Dučić . 





Štrik 


Knjiga ,, Zovi me svojim imenom" - Andre Asiman je moja prva knjiga ovog izdavača . Do pre par meseci nisam čula za ovog izdavača , ali privukao me je ovaj naslov . Uzela sam ovu knjigu u Delfi knjižari , ali izgleda da su im knjige jeftinije online . 




Šta ste vi kupili u proteklih par meseci ? Napišite mi u komentarima . 

Biće još par postova do kraja nedelje , kao što sam obećala u ovom postu . 

Ema❤️

Comments